آرشیو شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۰، شماره ۳۱۰۵
سیاسی
۲

سایه خبر

دیپلمات های کویتی مستحق اخراج از ایران بودند

یکی از نمایندگان پارلمان کویت اعلام کرد اقدام اخیر ایران در اخراج دیپلمات های کویتی از تهران، بجا و قابل توجیه است. به گزارش خانه ملت به نقل از روزنامه الوطن چاپ کویت، صالح عاشور نماینده شیعه پارلمان کویت در صفحه خود در سایت توئیتر نوشت: دیپلمات های کویتی مستحق اخراج از ایران هستند. وی اظهار کرد: وقتی کویت دیپلمات های ایرانی را اخراج کرد، ایران نیز حق دارد همین کار را انجام دهد و دیپلمات های کویتی را اخراج کند.

احمدی نژاد برای عدالت آمده

استاندار سمنان گفت: احمدی نژاد برای اجرای عدالت آمده و به مردم فقیر عشق می ورزد. وی افزود: اگر این الگو پشتوانه مردمی نداشت هرگز نمی توانست ایستادگی کند و این پشتوانه مردمی را خداوند به انقلاب هدیه داده است.

به گزارش ایسنا، عباس رهی، در مراسم برگزاری نمایشگاه بصیرت در فرهنگسرای کومش سمنان، با بیان این که احمدی نژاد معصوم نیست، اما پیرو معصوم است، افزود: خداوند انسانی را وارد صحنه کرد که این انسان با شعار عدالت محوری، مهرورزی و خدمتگزاری وارد صحنه می شود و در رکاب رهبر قرار می گیرد. وی خاطرنشان کرد: احمدی نژاد با تمام وجود برای اجرای عدالت آمده است.

ایران «استاکس نت» را شکست داد

روزنامه جروزالم پست چاپ سرزمین های اشغالی در گزارشی با اشاره به آزمایش سانتریفیوژهای بسیار پیشرفته از سوی ایران نوشت: تهران توانسته با ویروس «استاکس نت» مقابله کرده و آن را شکست دهد. به گزارش مهر، افرایم کام محقق انستیتو مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در دانشگاه تل آویو به این روزنامه گفت: دانشمندان هسته ای ایران پیشرفت های قابل توجهی را در زمینه غنی سازی اورانیوم داشتند و در این راستا بسیار سریع حرکت کرده اند و اوضاع کنونی برای ایرانی ها مساعد است.