آرشیو شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۰، شماره ۳۱۰۵
حوادث
۱۹

خواهر مقتول می گوید برادرش بر اثر تزریق اشتباه هروئین، جان باخته است

راز جنایت در گاوداری فاش شد

جسد مردی که با همدستی خواهر و همسر خواهرش در داخل گاوداری دفن شده بود، پس از 9 ماه شناسایی و عاملان مرگ وی دستگیر شدند.

سرهنگ هاشمی، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 12 گلسار و اعلام مفقود شدن فرزند 28 ساله اش از 9 ماه پیش، ماموران تحقیقات خود را آغاز و پس از تکمیل پرونده موضوع را به دایره جنایی پلیس آگاهی اعلام و کارآگاهان دایره جنایی تحقیقات خود را آغاز کردند.

هاشمی تصریح کرد: با توجه به این که مادر فرد مفقود شده در تحقیقات اظهار کرده بود فرزندش به مدت 10 سال به مواد مخدر اعتیاد داشته و پس از عزیمت به خانه خواهرش مفقود شده است، فرضیه مرتبط بودن خواهر فرد مفقود شده با موضوع قوت گرفت.

وی گفت: با مشخص شدن نشانی سکونت خواهر فرد مفقود شده، نامبرده و همسرش دستگیر شدند و در تحقیقات انجام شده عنوان کردند: فرد گمشده به علت تزریق هروئین فوت شده و جسد وی نیز در محل سکونت آنها که داخل یک گاوداری بوده، دفن شده است که با راهنمایی آنها ماموران انتظامی با حضور در محل دفن جسد و با انتقال دستگاه خاکبرداری، جسد متلاشی شده فرد مفقود شده در عمق 2متری زمین کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند.

زن و شوهر دستگیر شده در خصوص نحوه فوت و اختفای جسد گفتند: فرد فوت شده 9 ماه پیش به منزل آنها آمده بود و درخواست هروئین کرد که پس از تزریق هروئین توسط همسر خواهرش فوت کرد. متهمان در ادامه اظهارات خود گفتند: چون ما ترسیده بودیم درصدد برآمدیم جسد را داخل چاهی که در گاوداری بود، دفن کنیم. به همین دلیل آن را در ملحفه ای پیچانده و دفن کردیم. در پی این اعترافات دستور قضایی برای ادامه تحقیقات صادر شد.