آرشیو یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۲۳۴۲
ورزش
۲۴

فوتبال

اولین کاپیتانی هاشمیان در پرسپولیس

با غیبت سپهر حیدر در بازی با نفت تهران بازوبند کاپیتانی این تیم به وحید هاشمیان می رسد. بعد از انتخابات کاپیتانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم برگزار شد، هاشمیان بعد از سپهر بیشترین رای را به خود اختصاص داد و قرار است امروز برای اولین بار بازوبند کاپیتانی سرخ ها را به بازو ببندد.

این اتفاق در حالی می افتد که مهاجم 35 ساله پرسپولیس تا کنون فقط در 5 بازی لیگ برتری و 4 دیدار از لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن سرخ به میدان رفته و با انجام دهمین بازی و بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس از این حیث رکورددار خواهد شد.

مسی، یکی از 100 چهره تاثیرگذار جهان

برترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2010 در جمع 100 چهره تاثیرگذار جهان قرار گرفت. در فهرستی که مجله تایم آمریکا منتشر کرد، نام لیونل مسی ستاره ملی پوش آرژانتینی تیم بارسلونا دیده می شود.

در این فهرست مسی در رتبه 87 قرار گرفته است. مجله تایم در توصیف مسی نوشت مسی در حالی به این افتخارات رسیده که 23 سال بیشتر ندارد.

فلمینگ به نیمکت تیم امید نزدیک شد

به دنبال بررسی پرونده کاری «سریت سلو فلمینگ» سرمربی سابق تیم امید دانمارک از سوی «کی روش» به نظر می رسد شانس این مربی خارجی برای هدایت تیم فوتبال امید بیش از گزینه های داخلی است.

سوابق این مربی دانمارکی که سابقه هدایت تیم های فوتبال پایه باشگاه مس کرمان را نیز دارد، ظرف روزهای گذشته در چند نوبت مورد بررسی کارلوس کی روش قرار گرفت و به نظر می رسد شرایط او برای پذیرفتن هدایت تیم امید بیش از گزینه های داخلی مورد تایید سرمربی پرتغالی تیم ملی قرار گرفته است.

داماش، نخستین تیم صعودکننده به لیگ برتر

تیم فوتبال داماش گیلان با تساوی مقابل گل گهر سیرجان، صعود خود را به لیگ برتر فوتبال ایران قطعی کرد.

دیدارهای هفته 24 لیگ آزادگان روز جمعه (لیگ دسته اول) در حالی برگزار شد که صعود تیم داماش گیلان به مسابقات لیگ برتر قطعی شد. تیم داماش با مدیرعاملی امیرعابدینی و مربیگری دینورزاده موفق شد که به این مهم دست پیدا کند.