آرشیو یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۲۳۴۲
ورزش
۲۴

منهای فوتبال

یک وجب خاک ایران را با هیچ چیزی عوض نمی کنم

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از پیشنهاد یک میلیون دلاری آذربایجانی ها به خود اظهار بی اطلاعی کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در این مورد گفت: از پیشنهاد آذربایجانی ها به خودم بی اطلاع هستم. تنها این را بگویم که یک وجب خاک ایران را با هیچ چیزی عوض نمی کنم و به هیچ وجه تیم ملی کشورم را رها نخواهم کرد. بنا همچنین گفت: برنامه من حضور موفقیت آمیز در المپیک لندن است و تلاش می کنیم بهترین نتایج را در المپیک به دست آوریم.

مدال برنز صمیمی در گوانگجو به نقره تبدیل شد

با مثبت اعلام شدن دوپینگ پرتابگر دیسک قطری در بازی های آسیایی گوانگجو، مدال برنز محمد صمیمی به نشان نقره تبدیل شد.

«گوشی یانگ» دبیر کل اجرایی شانزدهمین دوره بازی های آسیایی گوانگجو طی نامه ای خطاب به دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان از مثبت شدن آزمایش دوپینگ پرتابگر دیسک کشور قطر در این مسابقات خبر داده است. محمد احمد دیب قطری با رکورد 64 متر و 56 سانتی متر بعد از احسان حدادی موفق به کسب مدال نقره این بازی ها شده بود که با این حساب نشان نقره وی پس گرفته خواهد شد. بدین ترتیب طبق قوانین بین المللی ورزش، نشان برنز محمد صمیمی در این مسابقات به مدال نقره تبدیل می شود تا ورزشکاران کشورمان در این ماده هر دو مدال طلاو نقره این بازی ها را از آن خود کنند.

120 نفر در استان کرمانشاه به ورزش گلف می پردازند

رییس هیات گلف استان کرمانشاه از فعالیت 120 نفر گلف باز در این استان خبر داد و گفت: یکصد نفر از این افراد را بانوان و 20 نفر را نیز آقایان تشکیل می دهند.

علیرضا ارشادی در خصوص آخرین وضعیت هیات گلف کرمانشاه گفت: هم اکنون بانوان در مجموعه ورزشی کوثر و آقایان نیز در بوستان کوهستان مشغول تمرین و مسابقه هستند و در کل می توان شرایط را مثبت و امیدوارکننده ارزیابی کرد. وی تصریح کرد: هم اکنون چهار مربی خانم مشغول تمرین دادن بانوان و دو مربی آقا نیز مشغول تمرین دادن آقایان هستند. وی اعزام تیم های بانوان و آقایان به مسابقات کشوری را از دیگر برنامه های هیات گلف در سال جاری عنوان و تصریح کرد: قرار است در اردیبهشت امسال تیم گلف آقایان و بانوان بالای 18 سال استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به تهران اعزام شوند.