آرشیو یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۲۳۴۲
بازار دیجیتال
۲۵
معرفی سایت

تغذیه و سلامت

بازار دیجیتال- گاهی اوقات از صبح که بلند می شویم احساس خوبی نداریم به هر دلیلی که شاید خودمان هم نمی دانیم. ممکن است خیلی از مشکلات یا این احساس بد که با ما به همه جا سرک می کشد ریشه در نحوه تغذیه داشته باشد.

شاید خیلی از افراد هستند که می خواهند بدانند هر غذایی که می خورند چه خاصیتی دارد و مثلادر روز چقدر باید کالری مصرف کنند یا اینکه چه غذایی بخورند و از چه غذایی پرهیز کنند. اگر شما هم از این دست افراد هستید پیشنهاد می کنیم به سایت اطلاع رسانی تغذیه و سلامت به آدرس اینترنتی www.behsite.ir مراجعه کنید. این سایت پر از مقالاتی است که افراد متخصص تغذیه به نگارش در می آورند و می تواند مرجع خوبی برای سوالات بیشمار افراد باشد.

مقاله های موجود در سایت در شاخه های مختلف دسته بندی شده اند. الفبای تغذیه، تغذیه و دوران های زندگی، تغذیه گروه های خاص، تغذیه و بیماری ها، تغذیه در مناسبت ها و بحران ها، ایمنی و مواد غذایی، نظرسنجی، تغذیه در مراکز جمعی و عمومی و... از بخش های مختلف این سایت است.

همچنین برای مشخص شدن وضعیت چاقی یا لاغری خود، بخشی به اسم سنجش وضعیت تغذیه ای در این سایت وجود دارد که با پر کردن بخش های مختلف و محاسباتی که توسط سایت انجام می شود، می توانید وضع سلامتی خود را مشخص کنید. پیشنهاد می کنیم از بخش تالار گفت وگو هم غافل نشوید و از مطالب مطرح شده در این تالار استفاده کنید.