آرشیو چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۱۹۹۲۹
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

ایشلر آلمانی فاتح مرحله چهارم شد

پتروشیمی تبریز پیشتاز تور آذربایجان

مارکوس ایشلر آلمانی فاتح مرحله چهارم بیست و ششمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان شد.

در این مرحله که به مسافت 120 کیلومتر در مسیر سراب - تبریز برگزار شد، مارکوس ایشلر با زمان 2 ساعت و 49 دقیقه و 48 ثانیه زودتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان عبور کرد و قهرمان این مرحله شد.

امیر محمدی از پانای اردبیل و کیوس که دسالوو از تیم MCHE ایتالیا با همین زمان در رده های دوم و سوم این مرحله جای گرفتند. بدین ترتیب و در مرحله پنجم این دوره از تور، مهدی سهرابی با پیراهن طلایی بهترین رکابزن آسیایی و الکسی لیاکوف از تیم ملی قزاقستان پیراهن کوهستان و امتیازی را برتن خواهند کرد.

پتروشیمی تبریز همچنان پیشتاز تور بیست و ششم آذربایجان

تا پایان مرحله چهارم تیم پتروشیمی تبریز با 20 ساعت و 52 دقیقه و 26 ثانیه پیشتاز بوده و پس از تیم تبریزی تیم NSP آلمان با زمان 20 ساعت و 54 دقیقه و 47 ثانیه در رده دوم است و تیم MICHE ایتالیا با 20 ساعت و 55 دقیقه و 6 ثانیه در جایگاه سوم قرار داد. در رده بندی کلی در بخش انفرادی نیز مهدی سهرابی همچنان پیراهن طلایی را بر تن خواهد داشت. وی با زمان 7 ساعت و 28 دقیقه و 23 ثانیه برترین رکابزن زمانی است و حسین عسگری و قادر میزبانی با 7 ساعت و 28 دقیقه و 38 و 39 ثانیه دوم و سوم هستند.

الکسی لیاکوف رکابزن تیم TRAK ASTANE قزاقستان پیراهن های امتیازی و کوهستان را به ترتیب با 16 و 12 امتیاز در اختیار خود دارد و مهدی سهرابی نیز پیراهن بهترین رکابزن آسیایی را بر تن دارد.