آرشیو چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۰، شماره ۱۹۹۴۱
حوادث
۱۵

آخرین اخبار از اعتراضات مردم در فارس

شیراز- خبرنگار کیهان:

در ادامه اعتراضات مردمی نسبت به انتصاب فرهاد سجادی به سمت سرپرست استانداری فارس روز دوشنبه نیز مردم مقابل استانداری تجمع کردند.

به دنبال تجمعات چند روز گذشته مردم شیراز در مقابل ساختمان استانداری فارس در اعتراض به انتصاب «فرهاد سجادی» به سمت سرپرست استانداری فارس، بعد از ظهر روز دوشنبه نیز عده ای از مردم با تجمع در مقابل استانداری خواستار برکناری سجادی و انتصاب فردی متدین و ولایتمدار برای این مسئولیت شدند.

این عده با قفل زدن بر درب ورودی استانداری و نصب تابلوی ورود ممنوع در ابعاد بزرگ با مضمون «ورود جریان انحرافی ممنوع» با سردادن شعارهایی در مخالفت با مشی جریان انحرافی دولت تحقق خواسته های خود را از مسئولان کشوری خواستار شدند.

معترضان اعلام داشتند تا رسیدن به اهداف خود که عزل سرپرست استانداری و انتصاب فردی امین و ولایی به جای وی می باشد به تجمعات خود ادامه خواهند داد.

گفتنی است اخیرا با توصیه «اسفندیار رحیم مشایی» رئیس دفتر رئیس جمهور فرهاد سجادی که از نزدیکان به حلقه انحرافی دولت است به سرپرستی استانداری فارس منصوب شد.این انتصاب انتقاد شدید نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، علما و مردم متدین شیراز و فارس را به دنبال داشته است.