آرشیو شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۰، شماره ۴۸۱۳
داخلی
۳

وزیر اطلاعات خبر داد

کشف شبکه اجتماعی ایجاد اغتشاش در انتخابات مجلس

گروه سیاسی وزیر اطلاعات از دستگیری یک جاسوس که با همکاری امریکا به دنبال تشکیل شبکه اجتماعی برای ایجاد اغتشاش در ایام انتخابات مجلس با هزینه میلیون ها دلار بود، خبر داد.

به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در جمع نخبگان شهرستان ری با اشاره به مباحث داخلی کشور گفت: امروز یکی از وظایف بزرگ و جدی مقابله با دشمن است که طراحی های زیادی برای ضربه زدن به نظام دارند. وزیر اطلاعات افزود: توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) جاسوسی دستگیر شد که از یکی از کشورهای همسایه به ایران آمده بود و امریکایی ها می خواستند میلیون ها دلار هزینه کنند که همان شبکه اجتماعی انتخابات قبلی را برای انتخابات مجلس ایجاد کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امریکا از توطئه در قبال ایران دست نکشیده است، بیان داشت: هدف امریکا این است با توطئه های خود به ایران که یک الگو در جهان است ضربه بزند و آنها که جمهوری اسلامی را الگوی بیداری اسلامی می دانند به دنبال ضربه زدن به نظام هستند. وزیر اطلاعات همچنین به شکل گیری موسسات پژوهشی در امریکا اشاره کرد و افزود: امروز موسساتی در امریکا شکل گرفته است و برنامه هایی به رئیس جمهور آنها داده می شود که انقلاب اسلامی باید به زمین بخورد و برای اینکه در درون به این هدف برسد دنبال سرمایه گذاری است.

دستگیری و هلاکت 7 تروریست

همچنین وزیر اطلاعات از دستگیری و هلاکت هفت نفر از اعضای گروه های تروریستی که به دنبال تحرکات ایذایی در داخل کشور بودند، خبر داد. مصلحی گفت: با هماهنگی نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعات در کردستان و آذربایجان غربی چهار نفر از اعضای گروهک های تروریستی دستگیر و سه نفر کشته شدند. وی افزود: اعضای این گروه ها، کارگران مشغول به کار در جاده ها را مورد تعرض قرار داده بودند که برخی از کارگران دچار نقص عضو شده اند.