آرشیو یکشنبه ۵ تیر ۱۳۹۰، شماره ۱۲۷۹
حوادث
۱۸

فرار زن جوان از خودرو مسافر بر آزارگر

شرق: فردی که به عنوان مسافربر پس از سوار کردن زن جوانی قصد اخاذی، آزار و اذیت او را داشت از رسیدن به نیت خود ناکام شد. 31 خردادماه ساعت 22، زن جوانی به همراه فرزندش با حالتی هراسان و نگران به کلانتری 17 مارلیک شهرستان ملارد مراجعه و عنوان کرد، حدود دو ساعت پیش در بلوار اصلی شهر مارلیک به همراه فرزندم به قصد رفتن به منزل، سوار یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ به رانندگی جوانی حدودا 35 ساله شدم که دقایقی پس از حرکت، ناگهان راننده خودرو به سمت جاده خوشنام تغییر مسیر داد. زن جوان در حالی که نگرانی و هراس در چهره اش موج می زد، در ادامه به ماموران انتظامی گفت: بعد از آنکه متوجه نیت پلید راننده خودرو شدم هرقدر تلاش کردم، نتوانستم در خودرو را باز کنم و حتی شیشه خودرو نیز پایین نیامد تا بتوانم فرار کنم.

راننده خودرو پس از آنکه متوجه شد قصد فرار دارم، با گذاشتن چاقو زیر گلوی فرزندم من را تهدید کرد چنانچه سروصدا کنم و قصد فرار داشته باشم، فرزندم را خواهد کشت. آن مرد به سرعت به مسیر خود ادامه داد، پس از نزدیک شدن به بیابان های جاده خوشنام و حرکت به سمت سرآسیاب، قصد توقف خودرو و پیاده کردن مرا داشت که من در سرپیچ جاده، با توجه به کاهش سرعت خودرو، از فرصت استفاده و با پایین بردن شیشه، قفل در خودرو را بازکردم و همراه فرزندم، خودمان را به بیرون از ماشین پرتاب و شروع به فرار کردیم. ماموران انتظامی پس از دریافت مشخصات متهم، دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند و با انجام کارهای اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس پس از گذشت حدود سه ساعت از وقوع حادثه محل زندگی متهم را در مارلیک شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر کردند. متهم پس از دستگیری در بازجویی های پلیس به جرم خود اعتراف کرد و گفت: زن جوان را به قصد اخاذی، آزار و اذیت سوار خودرو کرده و به بیابان های اطراف ملارد کشانده بود.

بنابر این گزارش، سرهنگ صفری فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با تایید این خبر گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.