آرشیو سه‌شنبه ۴ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۱۹۹۸۳
اخبار کشور
۱۴

سردار نقدی: ترور شهید رضایی نژاد بی اساس بودن ادعای شکاف بین نسل های انقلاب را اثبات کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد که ترور رضایی نژاد، تبلیغات پوچ دشمن را که می کوشید با القای شکاف بین نسل ها، انقلاب را منحصر در نسل اول جلوه دهد به اثبات رساند.

محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ترور دانشجوی نخبه با تاکید بر این مسئله که طراح اصلی این جنایت فجیع، رژیم حاکم بر آمریکاست، گفت: طراح این قبیل جنایات رژیم حاکم بر آمریکاست که به خاطر آسیب پذیری اش در برابر واکنش های انقلابی، اجرای جنایاتش را به رژیم صهیونیستی که یک موجودیت بسته و محدود دارد واگذار می کند.

وی با اشاره به این مطلب که هیچ دادگاه عادلی در جهان حاضر نیست به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی رسیدگی کند، تاکید کرد: امروز برای این که بتوانیم امنیت را در داخل کشور ایجاد کنیم، چاره ای نداریم جز اینکه رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنیم و تنها در این صورت است که دانشمندان ما با امنیت کامل می توانند به جهاد علمی خود بپردازند.

نقدی در خصوص علت اقدامات مذبوحانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن نخبگان علمی کشور، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در نزد ملت های جهان به عنوان یک الگوی متعالی شناخته می شود و آنچه که بر سرعت الگو شدن ما در جهان افزوده است، پیشرفت های شگرف علمی است که با تلاش دانشمندان جوان کشورمان حاصل شده است. ملت های جهان هنگامی که می بینند جمهوری اسلامی علی رغم همه تحریم ها و دشمنی های قدرت های زورگو، مستقلابه عظیم ترین پیشرفت های علمی دست یافته است، انگیزه شان برای مبارزه با آمریکا بیشتر می شود و استکبار جهانی با ارتکاب چنین جنایاتی به خیال خام خود می کوشد دانشمندان ما را از جهاد علمی شان منصرف کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این مطلب که شهید رضایی نژاد اولین شهید نسل سومی است که هدف ترور صهیونیست ها قرار گرفته است، تصریح کرد: این ترور، تبلیغات پوچ دشمن را که می کوشید با القای شکاف بین نسل ها، انقلاب را منحصر در نسل اول جلوه دهد به اثبات می رساند.