آرشیو سه‌شنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۴۸۵۵
بورس
۱۰

روی تابلو

ساعت اداری بورس در ماه رمضان تعیین شد

مدیرعامل شرکت بورس گفت: ساعت معاملات بازارسهام کشور در ماه رمضان تغییری نکرده اما ساعت اداری بورس از ساعت 8 تا 15 خواهد بود.

حسن قالیباف اصل اظهار داشت: زمان معاملات سهام و ساعت کاری شرکت بورس در دستورالعمل معاملات قید شده است. بر این اساس، فعالیت بورس در ماه های غیر از ماه رمضان بین ساعت 8 تا 16 و در ماه مبارک رمضان تا ساعت 15 تعیین شده است.

وی ادامه داد: بنابراین زمان معاملات سهام شرکت های بورس در این ماه طبق همان روال قبلی از ساعت 9 تا 12 ظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه است، اما آن دسته از خریداران سهام بلوکی شرکت ها که باید اقدام به قطعی کردن معاملات کنند، برای ارائه اسناد و مدارک به شرکت بورس باید زمان پایان ساعت اداری شرکت بورس یعنی ساعت 15 را مدنظر داشته باشند.

عرضه کالاهای کشاورزی در تالار مشهد

تابلوی دفتر نمایندگی کارگزاران بورس کالادر مشهد آنلاین شد.

عباس بنازاده مدیرتوسعه بازار شرکت بورس کالای ایران گفت: از شنبه گذشته هر دو تابلوی تک کالایی و چند کالایی تالار مشهد راه اندازی شده است تا معامله همزمان چند کالاامکان پذیر باشد.

وی همچنین خبر داد: از امروز عرضه ها در این تالار آغاز می شود. بنازاده خاطر نشان کرد: فعلا تنها کالاهای رینگ کشاورزی در دفتر نمایندگی کارگزاران بورس کالادر مشهد عرضه می شود. اما در آینده تمام کالاها در این تالار عرضه

خواهند شد.