آرشیو سه‌شنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۴۸۵۵
ورزشی
۲۵

خبر کوتاه

مصاف دو جودوکار ایرانی در رقابتهای جهانی

تیم جودوی نوجوانان ایران تنها با دو جودوکار در رقابتهای جهانی اوکراین شرکت میکند. محمد ملکمحمدی در وزن 73 کیلوگرم و محمد عبیری در وزن 60 کیلوگرم نمایندگان ایران در این مسابقات هستند.

آمادگی 11تیم برای حضور در لیگ برتر والیبال

رئیس سازمان لیگ والیبال با اشاره به اینکه یازده تیم تاکنون برای حضور در فصل جدید لیگ برتر اعلام آمادگی کردهاند گفت: در صورتی که تعداد تیمها از 14 تیم بیشتر نشود رقابتها را در یک گروه برگزار میکنیم.

باقری: تمام سهمیه المپیک را کسب خواهیم کرد

کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنهبرداری با تاکید بر اینکه ملیپوشان ایران 6 سهمیه کامل بازیهای المپیک را کسب خواهند کرد گفت: در رقابتهای جهانی پاریس سهمیه کامل المپیک را خواهیم گرفت.

قهرمانی همدان در رقابتهای جوانان کشور

رقابتهای شمشیربازی جوانان کشور با قهرمانی تیم همدان درمجموع سه اسلحه و دو بخش تیمی و انفرادی به پایان رسید. در این مسابقات که در ارومیه برگزار شد تیم همدان با 184 امتیاز قهرمان شد و تیمهای اصفهان با 174 امتیاز و یزد با 162 امتیاز دوم و سوم شدند.

شش آزادکار جوان در جمع بزرگسالان

شش آزادکار جوان پس از درخشش در رقابتهای جهانی رومانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند. آرش دنگسرکی، بهنام احسانپور، ابراهیم نصیری، امیر شریعتی عدل، حامد طالبی زرین کمر و جابر صادقزاده این نفرات هستند. قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام زیلکوفسکی