آرشیو شنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۴۲۵
ورزش
۲۴
مکث

افشای سوالات تعهدنامه مربیان لیگ برتری

برخی از مربیان لیگ برتری تعهد نامه ای را امضا کرده اند که برخی از سوالات آن در نوع خود عجیب است!

این روزها موضوع سقف قرارداد و سخت گیری های سازمان لیگ پیرامون این قضیه به سوژه ای پر سر و صدا در فوتبال ایران مبدل شده است، به شکلی که برخی مخالفان این طرح آن را عاملی در جهت رواج دروغگویی در فضای فوتبال می دانند و موافقان نیز معتقدند با این طرح می توان جلوی سوءاستفاده ها را گرفت.

به گزارش «24» و به نقل از تابناک، در همین حال موضوع تعهد گرفتن از مربیانی که در قراردادشان ابهام وجود دارد در نوع خود جالب است؛ به ویژه وقتی سازمان لیگ می گوید ما این تعهد را می گیریم تا اگر بعدها خلاف نظرات مربیان و بازیکنان ثابت شد با استناد به همین تعهدنامه آنها را محروم کنیم و...!

در همین زمینه یک منبع آگاه برخی از سوالات مندرج در این تعهد نامه را فاش کرد. به گفته این فرد آگاه، در برگه ای که برخی مربیان و بازیکنان لیگ برتر آن را امضا کرده اند سوالاتی چون: «اولین بار با مدیرعامل باشگاه تان کجا قرار گذاشتید؟»، «آیا دلال یا واسطه ای در قراردادتان دخالت داشته است؟!»، «آیا مبلغ قراردادتان بالاتر از سقف تعیین شده است؟!»، «چند درصد از مبلغ قراردادتان را به دلال ها داده اید؟!»، «چند بار به کمیته انضباطی رفته اید؟!» و... لازم به یادآوری است که تا این لحظه بیش از بیست بازیکن و مربی چنین برگه ای را امضا کرده اند.