آرشیو دوشنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۱۹۹۹۴
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

والیبال قهرمانی جوانان جهان

سقوط ایران و ناکامی در راهیابی به مرحله نیمه نهایی

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان در حالی با برگزاری دیدارهای روز پایانی مرحله یک چهارم نهایی پیگیری می شود که تیم ایران هیچ شانسی برای صعود به مرحله نیمه نهایی ندارد.

دومین روز از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان روز شنبه برگزار شد که طی آن تیم ایران در گروه E و در مصاف با روسیه متحمل شکست سنگین 3 بر صفر شد. آمریکا و اسپانیا نیز دیگر دیدار این گروه را برگزار کردند که طی آن آمریکا صاحب برتری 3 بر 2 شد. در دیگر گروه مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان تیم صربستان حریف آسیایی خود هند را از پیش رو برداشت. برزیل میزبان و مدافع عنوان قهرمانی نیز در مصاف با آرژانتین متحمل شکست 3 بر یک شد.

در پایان این دیدارها تیم والیبال جوانان ایران با متحمل شدن دومین شکست و همچنین پیروزی آمریکا برابر اسپانیا از رده سوم جدول رده بندی گروه E به رده چهارم سقوط کرد و شانس خود را برای صعود به مرحله نیمه نهایی از دست داد. این در حالی است که در فاصله یک روز مانده به پایان دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی راه یابی تیم های روسیه، آمریکا و آرژانتین به جمع چهار تیم برتر قطعی شده است.