آرشیو دوشنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۲۴۴۸
فرهنگ و هنر
۳۲

احتمال بازگشت جشنواره کودک به حاشیه زاینده رود

بازگشت جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان به برند اصلی و اولیه خود، احتمالی است که این روزها قوت بیشتری می گیرد و به نظر می رسد این گزینه به تمایل سینماگران و مخاطبان و نیز رسانه های داخلی و خارجی نیز نزدیک باشد.

آرزوی مخاطبان داخلی و خارجی جشنواره کودک تحقق می یابد؟

به گزارش فارس، براساس اعلام مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، در نشست رسانه ای بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اهداف و برنامه های بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اعلام می شود. این در حالی است که احتمال برپایی جشنواره در یکی از دو شهر «همدان» و «اصفهان» در روزهای اخیر بیشتر مطرح شده و حتی هفته های گذشته خبر برپایی جشنواره کودک در همدان رسانه ای شد که در ادامه، توسط دبیر جشنواره از «عدم قطعیت آن» تا پیش از توافقات لازم سخن رفت و حالاخبر رسیده که بازگشت جشنواره فیلم کودک به اصفهان و دیار زاینده رود نیز یک گزینه است و سفرهایی طی روزهای اخیر جهت انجام توافقات اصولی در این زمینه از سوی سران فارابی صورت گرفته است.

احتمال 10 درصدی قوت می گیرد؟

29 تیر امسال، فارس گزارشی را منتشر کرد که در آن بیشترین احتمال میزبانی جشنواره کودک به مشهد، شیراز، کیش و تبریز داده شد و اصفهان، 10 درصد شانس میزبانی جشنواره را داشت. شهری که خاطرات شیرین جشنواره کودک را به نام خود ثبت کرده و میزبان جشنواره تجسمی کودک نیز هست.

باید دید در رقابت حساس میزبانی جشنواره کودک طی ماه های اخیر، نام شهر میزبان جشنواره کودک چگونه از گلدان بیرون می آید؟ و کدام شهر می تواند پیروز این رقابت باشد؟ همدان، تهران یا... اصفهان؟