آرشیو دوشنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۲۴۴۸
ورزش
۲۴

یادداشت مازیار ناظمی درباره گفت وگویش با حبیب کاشانی در برنامه تهران 20

مازیار ناظمی مجری برنامه تهران 20 در وبلاگ شخصی اش نوشت: «قرار نبود گفت وگوی ما ورزشی شود. رییس شورای شهر تهران میهمان ما در برنامه تهران 20 بود زنگ زدم حبیب کاشانی تا در مورد مسائل کلانشهر تهران حرف بزنیم.

بحثمان کشید به فوتبال و پرسپولیس، سوال کردم در هیات مدیره ماندنی هستید؟ گفت: کسی تا حالابه من نگفته کار من تمام شده البته همین الان هم بگویند برو مشکلی ندارم هر چه در توان داشتم برای پرسپولیس و مردم انجام داده ام. گفتم: چرا باقی پول دایی را نمی دهی؟

گفت: بروید سوال کنید تا حالاپول چه کسی را نداده ام، از هتل و آژانس هواپیمایی و بازیکن سوال کنید که من بد حساب بوده ام؟ همین آقای کرانچار موقعی که تصفیه می کرد 10 هزار دلار از قراردادش ماند و از ایران رفت.

هماهنگ کردم با رضا چلنگر پولش را دادم تا به او برساند از چلنگر سوال کن وقتی کرانچار باقی پولش را گرفت بغض گلویش را گرفته بود. من پول کرانچار مسیحی را داده ام چرا باید باقی پول یک بچه مسلمان را ندهم.

ایشان پاداش 100 میلیونی قهرمانی در جام حذفی و ماشین پژو را گرفته از قراردادش با پرسپولیس هم 70 درصدش را گرفته، الان هفت ماه و نیمه وزارت ورزش به ما پول نداده، مطمئن باشید به محض اینکه پول بدهند اول مطالبه سرمربی سابق و محترم را پرداخت می کنم. ایشان که هفتصد میلیون را به هواداران می بخشد این چند روز را هم صبر کنند.»