آرشیو شنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۲۵
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

اشتباهی دیگر پس از حذف تاریخی تیم امید رخ داد سپاهان بازنده اعلام می شود؟ !

تیم فوتبال سپاهان ایران در حالی مقابل السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به برتری رسید که در ترکیب خود از یک بازیکن محروم استفاده کرده است.

پس از حذف عجیب تیم فوتبال امید ایران از گردونه مسابقات فوتبال انتخابی المپیک 2012 لندن به دلیل استفاده از یک بازیکن محروم (کمال کامیابی نیا) سپاهانی ها نیز در اقدامی مشابه از بازیکنی استفاده کردند که در مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا دو اخطاره شده بود و اجازه حضور در مرحله حذفی این مسابقات را نداشت. رحمان احمدی دروازه بان فصل جاری تیم فوتبال سپاهان اصفهان در فصل گذشته برای تیم پیروزی بازی می کرد. این دروازه بان در فصل 2011 لیگ قهرمانان آسیا که دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی آن چهارشنبه شب به اتمام رسید در بازی رفت مقابل الاتحاد عربستان و هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل الوحده امارات برای سرخپوشان به میدان رفت و دو کارت زرد دریافت کرد. با این شرایط رحمان احمدی دواخطاره بوده و اجازه همراهی تیمش را در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نداشته است. با توجه به حذف تیم فوتبال پیروزی از مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا این بازیکن فرصت حضور در مرحله یک هشتم نهایی را نداشته و با انتقال به تیم سپاهان اصفهان در نخستین دیدار این تیم در مرحله یک چهارم نهایی به میدان رفته است.

AFC احمدی را محروم نمی داند

علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه سپاهان در خصوص این اتفاق اظهار داشت: در حال استعلام از کنفدراسیون آسیا هستیم تا هر چه سریعتر شرایط مشخص شود. در سایت کنفدراسیون آسیا هیچ محرومیتی برای رحمان احمدی ثبت نشده بود و تنها نوشته بودند که او کارت دارد اما مقابل نام توره نوشته شده بود که محروم است. به همین دلیل به کنفدراسیون آسیا گفته ایم که اگر رحمان احمدی محروم بوده چرا چیزی برایش ثبت نشده بود.