آرشیو یکشنبه ۳ مهر ۱۳۹۰، شماره ۱۳۵۱
ایراندخت
۱۶

خبر

تهران فاتح نخستین دوره رقابت های سرکل کبدی

رقابت های سرکل کبدی زنان ایران با حضور 12تیم در ورزشگاه تختی تهران با قهرمانی تیم استان تهران به پایان رسید. به گزارش فدراسیون کبدی، در پایان این رقابت ها تیم سرکل کبدی زنان گلستان نایب قهرمان این مسابقات شد و تیم آذربایجان شرقی به همراه لرستان نیز به طور مشترک در نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور در تهران به مقام سومی رسیدند. نخستین دوره رقابت های سرکل کبدی زنان ایران انتخابی تیم ملی با حضور 12تیم از سراسر کشور به مدت سه روز در مجموعه ورزشی تختی تهران با حضور تیم های تهران، گلستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قزوین، سمنان، لرستان، مرکزی، ایلام، سیستان و بلوچستان و البرز برگزار شد.

ثریا آقایی بدمینتون باز برتر ایران

ثریا آقایی در پایان رقابت های انفرادی بدمینتون قهرمانی دختران جوان کشور که در بابلسر برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت. دیدار نهایی این رقابت ها میان ثریا آقایی از تهران با برابر فرناز

بهجت نیا از فارس برگزار شد که در پایان آقایی با نتیجه 2 بر صفر بهجت نیا را مغلوب کرد.

مریم قنبری از گیلان و یسری بیگی از اصفهان نیز به طور مشترک سوم شدند. در رقابت های دو نفره نیز فاطمه سروقدی و صفورا زمانلو از سمنان با شکست هما صائب نوری و زینب عبدالکریمی از تهران به مقام نخست رسیدند. پگاه کیوان و سارا کیوان از فارس و آرزو منوچهری و نگار ناسوتی از فارس به مقام سوم مشترک دست یافتند. در مسابقات تیمی تهران و فارس به ترتیب اول و دوم شدند و سمنان و اصفهان به طور مشترک به مقام سوم رسیدند. بیست و هشتمین دوره رقابت های بدمینتون جوانان دختر قهرمانی کشور که از شنبه در دانشگاه مازندران شهرستان بابلسر آغاز شده بود با برگزاری رقابت های نهایی به پایان رسید.