آرشیو دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۲۷۵
سیاست
۳
بیانیه

سیاه نمایی

ابراهیم رها
منبع: Ebrahimeraha@gmail.com

نمی دانم تا به حال شما منتظر بسته یی بوده اید؟ اگر چنین حسی نداشته اید نصف عمرتان بر فنا. به شما توصیه می کنم به جای حرص خوردن از قبض گاز و برق، منتظر بسته های خوب باشید؟

1 ما به شدت از جوانفکر، مشاور رسانه یی دولت اعلام حمایت می کنیم. نامبرده (حرف بدی نیست) اعلام کرده از قوه قضاییه شکایت خواهد کرد. کار بسیار پسندیده یی است. من نمی دانم چرا عده یی به جای آنکه صبح، ظهر، شب، هشت ساعت یک بار از دولت تعریف کنند گاهی رویم به دیوار، زبانم لال، جسارت نباشد انتقاد هم می کنند. و حتی خدای نکرده یک فرد دولتی را که آمده زحمت کشیده از سر لطف و خدمتگزاری، یک مقدار خلاف کرده، دستگیر هم می کنند! ای شرم بر شما. خب مثلاهمین آقای ملک زاده را که دستگیر کردید، آمد بیرون، در دولت گذاشتندش مشاور وزیر امورخارجه! حتما باید شدیداللحن شان را به دهان دیگران بکوبند تا عبرت بگیرید؟ حتما باید اینقدر کارهای زشت و بی ادبی بکنید که آقای جوانفکر مجبور شوند قبول زحمت فرموده شما را تهدید کنند، ای وای بر شما و هی وای من. فعلاخطاب به جوانفکر یک هورا هورا هورا پرتاب می کنیم برود حالش را ببرد.

2 ما با پرویز پرستویی اعلام مخالفت می کنیم. یعنی چه که گفته سینمای جنگ این روزها نفس های آخر را می کشد و کسی به فکر کسانی که 25 سال روی برانکارد هستند، نیست. هست آقای پرستویی، خوبشم هست! شما سیاه نمایی نکن و ببین که دوستان دارند زحمت می کشند. من، در جریانم همین اواخر یک قلم به یاد آن کسانی که از آنها حرف زده یی، سه هزار میلیارد تومان برداشته اند؟ یعنی در دل گفته اند، آخی حیوونی ها، چقدر سختی می کشند، این پول را اختلاس می کنیم و در دل برای آنها ادای احترام می کنیم. خب همین ادای احترام را درآوردن کار کمی که نیست!

پرویز پرستویی عزیز، حالایک کسی سر کلاس نرفته و پیچانده برگشته خانه، شما باید بگویی کسی به فکر آدم های جنگ نیست؟ پس دولت با صدنفر همراه رفته آن هتل، چهارطبقه را گرفته برای چه بوده؟ من خبر دارم یکی دوبار در لابی به هم گفته اند جنگ هم چیز با حالی بودا! پرستویی جان، رفیق من از شما انتظار داریم سیاه نمایی نکنید و اینها را ببینید. مرسی، می دانی که دوستت دارم(!)