آرشیو یکشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۲۸۰
حوادث
۱۱

کشتمش چون از من پول زور می خواست

اعتماد| پسر 36 ساله معتادی که خانه اش در ورامین را تبدیل به پاتوقی برای جمع شدن دوستان هم کیش خود کرده بود، به اتهام قتل یکی از همین دوستان و زخمی کردن دوستی دیگر با چاقو صبح روز گذشته در شعبه 113 دادگاه کیفری حاضر شد.

به گزارش خبرنگار اعتماد، شهرام جوان 36ساله یی که اعتیاد به مواد مخدر شیشه داشت در تشریح ماجرای قتل دوستش گفت: بیکار بودم و امورات زندگی ام را از طریق خرید و فروش شیشه و تهیه مکان برای دوستانم که می خواستند مواد مصرف کنند می گذراندم.

وی در ادامه گفت: من جدا از خانواده ام و تنها زندگی می کردم به همین دلیل به راحتی دوستانم را در خانه ام جمع می کردم و برای این پاتوقی که برایشان فراهم کرده بودم از آنها پول می گرفتم. به گفته شهرام شب سومین روز از خرداد سال گذشته دوستانش برای مصرف مواد مخدر به خانه او می آیند اما وی بر اثر شیشه یی که مصرف کرده بود دچار توهم شده بود و گمان می کرد دوستانش می خواهند از او باج بگیرند. شهرام در ادامه گفت: یکی از این دوستانم که به همراه چند نفر دیگر به خانه من آمده بود احمد بود. او متاهل بود و یک بچه 13ساله داشت. زمانی که احمد به در خانه آمد احساس کردم می خواهد از من پول زور بگیرد. من هم به محض باز کردن در چند ضربه چاقو به او زدم. بنا به اظهارات متهم پس از مجروح شدن احمد، شهرام او را به بیمارستانی در نزدیکی ورامین می رساند اما وی در اثر ضربات وارده 10 روز بعد در بیمارستان جان می دهد. بر اساس این گزارش متهم پس از آنکه تحت تعقیب قرار گرفت بازداشت شد و در جریان بازجویی ها به قتل احمد اعتراف کرد.

علاوه بر این متهم اعتراف کرد که پس از آگاهی از خبر فوت احمد متواری شده و به نزد یکی از دوستانش به نام قاسم می رود. وی در ادامه اظهارات خود عنوان کرد: از قاسم پول خواستم ولی او به من پول نداد و من هم با چاقو او را که داشت روی زمین کشاورزی اش کار می کرد مجروح کردم و بعد از آنجا گریختم.

بر اساس این گزارش حال قاسم هم اکنون مساعد است و به زندگی عادی خود برگشته.

قاضی همتیار، رییس شعبه 113 دادگاه کیفری نیز پس از استماع اظهارات متهم صدور رای را به دو هفته دیگر موکول کرد.