آرشیو یکشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۲۸۰
شهر سالم
۱۲

خط اعتماد

پیامک: 30004753

تلفن: 22860366

جدول شماره 2277 روز چهارشنبه سیزدهم مهرماه به کلی اشتباه بود. من براساس جدول اشتباه، جدول درستی کشیده ام که برایتان فرستادم، خواهش می کنم اصلاح کنید.

شهروندی از تهران

ضمن تشکر از این خواننده عزیز، ایشان درست تشخیص داده بودند. در جدول اشتباهی پیش آمده بود که همه آن را بهم ریخته بود. گرچه ما همان روز از خوانندگان عزیز پوزش خواستیم، ولی حالاهم دوباره پوزش می خواهیم و امیدواریم چنین اشتباهاتی تکرار نشود.

جوانی هستم که به خاطر بیماری پدرم نتوانستم به خدمت سربازی بروم.

اکنون که بالای 30 سال دارم، به خاطر سربازی نرفتن بسیاری از مشکلات نظیر خرید و فروش خانه و ملک گریبانم را گرفته است.

در ضمن از نظام وظیفه می پرسم، می گویند معافیت کفالت شامل حالم می شود ولی چون غیبت دارم، نمی توانم از آن استفاده کنم. من در همان زمان غیبت نیز پدر بیمارم را نگه می داشتم و به گونه یی کفیل او بودم. خواهشمندم مرا راهنمایی کنید، چه کنم که از این مشکل رهایی پیدا کنم.

شهروندی از رودهن

چنین تلفن و نامه هایی بسیار داریم که امیدواریم مسوولان نظام وظیفه یک تلفن گویا یا سایت اعلام کنند تا شاید خیلی از این افراد مشکل شان حل شود.

شما هم در ورزش، بیشتر به فوتبال می پردازید، در صورتی که ورزش های دیگری هم هستند، بویژه کشتی که ورزش ملی ما است و ملاحظه فرمودید که اخیرا چقدر مدال آوردیم. انتظار داریم غیر از فوتبال به سایر ورزش ها بویژه کشتی هم توجه کنید. شهروندی از تهران