آرشیو دوشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۱۶
بورس
۱۰

تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری 6 شرکت دولتی

قیمت پایه و شرایط واگذاری سهام شش شرکت دولتی در جلسه روز شنبه هیات واگذاری مورد تصویب قرار گرفت.

در جلسه هیات واگذاری که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد قیمت پایه و شرایط واگذاری سهام شش شرکت دولتی به تصویب رسید. در این جلسه مقرر شد 100 درصد سهام شرکت تولید نیروی برق خلیج فارس از شرکت های زیرمجموعه شرکت مادرتخصصی توانیر از طریق فرابورس به صورت نقد بابت رد دیون دولت به صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی و 30 درصد سهام شرکت ویلاگستر شایان بویر از شرکت های زیرمجموعه شرکت مادرتخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط به بخش خصوصی واگذار شود.

همچنین 20 درصد سهام شرکت فن آوران صنعت سنگ دانه پارس از شرکت های زیرمجموعه شرکت مادرتخصصی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط و 20 درصد سهام شرکت فن آوران صنعت بتون پارس از شرکت های زیرمجموعه شرکت مادرتخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از طریق مزایده به صورت نقد به فروش می رسد. واگذاری 40 درصد سهام شرکت آباد فلز پارس از شرکت های زیرمجموعه شرکت مادرتخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از طریق مزایده به صورت نقد و واگذاری

30 درصد سهام شرکت فولاد شرق کاوه از شرکت های زیرمجموعه شرکت مادرتخصصی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط از دیگر مصوبات جلسه اخیر هیات واگذاری بود.