آرشیو پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۸۱
اخبار کشور
۱۴

خارج از دستور

تقدیر رسایی از لاریجانی

رسایی با اشاره به اعتراض کیهان نسبت به اقدام روز سه شنبه مجلس، این موضوع را ناشی از تاخیر نمایندگان در اصلاح قانون مدیریت دانست.

حجت الاسلام حمید رسایی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره چرایی تصویب پیشنهاد حذف تبصره 3 در جلسه علنی مجلس با وجود رد آن در جلسه روز سه شنبه گفت: پیشنهاد ما از ابتدا حذف تبصره 3 ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری بود اما مجلس تصمیم گرفت با لغو استفساریه مصوبه روز دوشنبه خود را توجیه کند و با وجود باقی ماندن اصل اتهام خود را از مظان آن خارج کند.

وی افزود: امروز شاهد بودیم برخی رسانه ها به این عمل مجلس اعتراض و روزنامه هایی چون کیهان آن را تقبیح کردند.

وی ادامه داد: به رئیس مجلس گفتم که اگر دیروز تبصره 3 ماده 71 حذف شده بود موج اعتراضات و سیل انتقادات که حتی دامنه آن به صدا و سیما کشیده شد استمرار نمی یافت.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت که آقای لاریجانی با پیشنهاد دو فوریتی ما موافق بوده و حتی به آقای باهنر که ریاست جلسه علنی دیروز مجلس را بر عهده داشت پیغام داد که برای رای آوردن این پیشنهاد در موافقت با آن صحبت کنند.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در پایان گفت که انصاف حکم می کند از آقای لاریجانی که با نظر مثبت از طرح پیشنهادی همکاران خود برای حذف یک قانون تبعیض آمیز حمایت کرد تقدیر کنیم.