آرشیو پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۸۱
شهرستان ها
۱۱

برگزاری همایش بیداری اسلامی در بناب

بناب- خبرنگار کیهان:

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با پیروزی نهضت بیداری اسلامی در منطقه، شمارش معکوس برای زورگویان و مستکبران دنیا آغاز شده است.

عضو «فراکسیون بیداری اسلامی» مجلس شورای اسلامی که در همایش بیداری اسلامی دانشگاهیان در بناب سخن می گفت: با بیان اینکه فکر و روحیه استبدادستیزی در ملت مسلمان و آزادیخواه دنیا بیدار شده است؛ افزود: نظام استبداد و سرمایه داری روزهای آخر خود را سپری می کند.

ضیاءالله اعزازی ادامه داد: اگر ملتهای مسلمان دنیا با تدبیر و وحدت آگاهانه، حول رهبر واحدی مثل «ولایت فقیه» حرکت کنند، قطعا پیروز نهایی میدان خواهند بود.

وی از مقاومت و ایستادگی ملت غیور و انقلابی ایران در برابر نظام شاهنشاهی گذشته به عنوان الگوی مبارزه و جهاد سایر ملتهای مسلمان منطقه در خیزش اخیر اسلامی نام برد و تصریح کرد: همان نظام های مستکبری که از اول انقلاب تاکنون سعی می کردند از صدور انقلاب اسلامی ایران به سایر کشورها جلوگیری کنند، امروز در کمال حیرت و ناباوری شاهد تاثیر معنوی انقلاب اسلامی ایران بر نهضت های اسلامی منطقه هستند.

نماینده این مجلس، بخش پایانی سخنان خود را با اشاره به مواضع جریان اصولگرایی و جبهه پایداری کشور نسبت به جریان انحرافی موجود در بدنه دولت ادامه داد و گفت: همه نمایندگان اصولگرای مجلس شورای اسلامی طی انتشار بیانیه رسمی، برائت و نفرت خود را از جریان موسوم به «جریان انحرافی» اعلام داشته اند.

شهرستان بناب در استان آذربایجان شرقی قرار دارد.