آرشیو یکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۹۳
شهرستان ها
۱۱

فرماندار خبر داد

احداث سالن تخصصی وزنه برداری قائم شهر به نام جهان پهلوان بهداد سلیمی

قائم شهر- خبرنگار کیهان:

فرماندار قائم شهر گفت: در راستای تکریم از قوی ترین مرد جهان سالن تخصصی وزنه برداری قائم شهر با نام پهلوان بهداد سلیمی احداث خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، علی پیر فلک در مراسم تجلیل از جهان پهلوان بهداد سلیمی، کسب مدال توسط این ورزشکار در کشور فرانسه را بسیار با اهمیت دانست و گفت:این جوان ورزشکار توانست با کسب این مدال عزت و قدرت ایرانیان را در سرزمین غربی ها به جهانیان نشان دهد.

فرماندار قائم شهر کسب افتخارات جهانی این پهلوان نام آور را حماسه بزرگی دانست که توانست دل رهبر معظم انقلاب و مردم ایران را شاد کند و نام مازندران و شهر قائم آل محمد را در ورزش جهان جاودانه کند.

وی افزود: هر چند تجلیل و تکریم از این قهرمان، جبران گوشه ای از زحمات و هزینه های بالای ورزشی این جوان نیست، ولی امیدواریم رضایت خاطر وی در مراسم تجلیل به عمل آید.

فرماندار قائم شهر به قول استاندار مازندران، مبنی بر ساخت خانه وزنه برداری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با تامین 800 متر زمین مورد نیاز توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر قائم شهر به فضل الهی در روز مراسم تجلیل، کلنگ احداث این سالن به زمین زده می شود.

وی افزود: به منظور پاسداشت قهرمانی های پیاپی بهداد سلیمی این سالن تخصصی وزنه برداری به نام این جهان پهلوان نامگذاری خواهد شد. پیرفلک همچنین از نامگذاری خیابانی در شهر قائم شهر به نام این ورزشکار ملی خبر داد.