آرشیو یکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰، شماره ۳۳۱۴
حوادث
۱۹

دستگیری سارق تنومند در ترمینال غرب

سارق زورگیر که در پایانه غرب تهران ازمسافران سرقت می کرد، هنگام فرار با ماموران درگیر و دستگیر شد.

سرگردمحمود مالمیر، رئیس کلانتری 209 ترمینال غرب، در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس از دستگیری زورگیری خبر داد که برای فرار از دست قانون، سعی داشت با ماموران درگیر شود.

وی گفت: روز گذشته یکی از مسافران ترمینال غرب به ماموران مراجعه و عنوان کرد: مردی تنومند او را کتک زده و اموالش را سرقت کرده است.

وی افزود: با مشخصاتی که مالباخته در اختیار ماموران قرارداد، دستگیری این مرد در دستور کار پلیس قرار گرفت تا این که مالباخته بار دیگر به ماموران گفت سارق مذکور را در قهوه خانه پایانه مسافربری مشاهده کرده است که بلافاصله ماموران برای دستگیری وی اقدام کردند.

سرگرد مالمیر خاطرنشان کرد: ماموران همراه شاکی به محل اعزام شدند اما سارق زورگیر با مشاهده ماموران متواری شد. ماموران وی را تعقیب و پس از نیم ساعت این فرد را در جنگل های فاز 2 اطراف ترمینال غرب بازداشت کردند. اما این مرد با حمله به ماموران قصد داشت با زخمی کردن یکی از آنها، فرار کند که پلیس با استفاده از فنون رزمی وی را دستگیر کرد.رئیس کلانتری 209 ترمینال غرب یادآور شد: این متهم که شیرزاد نام دارد، در بازجویی با اعتراف به زورگیری از شاکی، گفت که بیکار است و ازیکی از شهرستان های شمالی کشور به تهران آمده است.