آرشیو شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۱۰
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

معاون اول قوه قضائیه: حماسه مردمی 9 دی انقلاب اسلامی را بیمه کرد

چهاردانگه- خبرنگارکیهان:

معاون اول قوه قضاییه گفت: حماسه مردمی 9 دی انقلاب اسلامی را بیمه و دیگربار دشمنان این نظام را دچار یاس و ناامیدی کرد.

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در اجتماع مردم اسلامشهر در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: مردم بزرگوار ایران اسلامی در 9 دی با یک حرکت خودجوش و عاشورایی و برخاسته از یک تعهد دینی و مکتبی در جهت حمایت از رهبری و ولایت فقیه، به میدان آمدند و خشم، نفرت و انزجار خودشان را از فتنه گران و کسانی که زمینه ساز توطئه دشمنان این سرزمین بودند، به نمایش گذاشته و وفاداری خود را از آرمان های انقلاب و ولایت فقیه اعلام کردند.

وی گفت: بالاترین ظلم و جنایت، ایجاد شک و تردید، در دل مردم و ایجاد بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان است و ایجاد زمینه برای فعالیت دشمن نیز بزرگترین ظلم نسبت به ملت است و هرگز ملت غیور و بزرگوار ایران اسلامی مسببان و بانیان این ظلم و فتنه ها را نخواهند بخشید.

رئیسی با مقایسه حماسه 9 دی ملت ایران با قیام توابین بعد از قیام عاشورا گفت: توابین زمان شناس نبودند و زمانی که امام حسین(ع) فریاد حمایت و استغاثه سر داد، کسی پاسخ نگفت، در حالی که مردم وفادار ایران بلافاصله به دعوت ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و به صحنه آمدند و حماسه 9 دی را خلق کردند.

عضو خبرگان رهبری افزود: مهمترین مولفه قدرت کشور ما، مردم متدین، بابصیرت و وفادار به نظام است و هر زمانی که احساس کنند نظام و آرمان های رهبر کبیر انقلاب به خطر افتاده، در صحنه حاضر شده و از انقلاب و دستاوردهای خون شهیدان این سرزمین دفاع می کنند.

رئیسی در بخش پایانی سخنانش خطاب به مسئولان بیان داشت: مردم با همه توان و وجود خود، 9 دی به صحنه آمدند و وفاداری خودشان را به این نظام اثبات کردند، لذا باید همه ما مسئولان نیز با تمام وجود و ظرفیت ها و مخلصانه در خدمت مردم باشیم و گره از مشکلات آنها باز کنیم و گرفتاری های آنها را برطرف سازیم.