آرشیو شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۱۰
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

انهدام باند زورگیر در لرستان

خرم آباد - کیهان: فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه یک باند 6نفره با سد کردن راه رهگذران اقدام به اخاذی از آنان می کردند؛ گفت: ماموران برای دستگیری این افراد در اطرف روستای سراب تلخ از توابع خرم آباد مجبور شدند با شلیک تیرهوایی و تعقیب و گریز این افراد را دستگیر کنند.

سرهنگ بهمن پاکزاد گفت: یک دستگاه خودرو پژو روا، تعداد 10 تیر سلاح شکاری و مقداری موادمخدر از متهمان بدست آمد.

دستگیری سارقان مامورنما

چهار نفر از کارکنان کمپ ترک اعتیاد که تحت عنوان مامور خودرو سرقت می کردند با تلاش پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

از ماموران قلابی و سارقان خودرو در خرم آباد یک دستگاه خودرو مسروقه کشف شد.

رد رشوه از سوی پلیس

یزد - خبرنگار کیهان: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان یزد از رد رشوه 6 میلیون و پانصد و پنجاه هزار ریالی توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بافق در جریان دستگیری قاچاقچی موادمخدر خبر داد.

سرهنگ فروزانی اظهار داشت: در آبان ماه سالجاری ماموران یگان امداد شهرستان بافق در حال ایست و بازرسی بودند که پس از توقیف یک دستگاه خودرو هیوندا و بازرسی از آن تعداد هفت بسته مشکوک به تریاک به وزن تقریبی 7 کیلو و 320 گرم در زیر صندلی خودرو راننده کشف کردند.

مالک خودرو به ماموران مبلغ 6میلیون و پانصد و پنجاه هزار ریال پیشنهاد رشوه داد که مراتب در حضور حاضرین صورتجلسه و متهم به همراه پرونده به دادسرای شهرستان اعزام شد.

وی افزود: ماموران مذکور از سوی بازرسی فرماندهی انتظامی استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

سرقت با خودرو مسروقه

گرگان - خبرنگار کیهان: سارقی که اقدام به سرقت از دامداران با استفاده از خودروهای مسروقه می کرد پس از دستگیری توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان آق قلابه 14 فقره سرقت اعتراف کرد.

سارق به نام مجید حین تردد در یکی از مخفی گاه های خود شناسایی و دستگیر شد.

متهم به 14 فقره سرقت از جمله سرقت دو دستگاه خودرو سمند، دو دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه خودرو نیسان، یک دستگاه خودرو ال90، سرقت 17 راس احشام و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرهای گرگان، گنبدکاووس، دامغان، دلند، و کلاله اعتراف کرد.