آرشیو دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰، شماره ۴۹۸۹
توسعه
۶

افزایش قیمت بلیت اتوبوس های برون شهری

متناسب با رتبه بندی شرکت ها و در قالب میزان خدمات، قیمت های مربوط به حمل و نقل، ارتباطی منطقی با میزان خدمات خواهد داشت.

شهریار افندی زاده رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل با اعلام این مطلب اظهار داشت: تلاش می شود متناسب با رتبه بندی شرکت ها و در قالب ارائه خدمات در سال های آینده، قیمت های مربوط به حمل و نقل، ارتباطی منطقی با ارائه خدمات داشته باشد و هر شرکتی که خدمات بهتری ارائه داد، قیمت مناسب تری به بلیت آن اختصاص پیدا کند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطرنشان کرد: شرکت های مسافری باید تلاش کنند در یک سیستم رقابتی، نسبت به ارائه خدمات بهتر اقدام کنند و متناسب با آن، هزینه ها توسط مردم پرداخت می شود بدین ترتیب مردم برای دریافت میزان خدمات و ارائه هزینه، حق انتخاب دارند و در ازای دریافت خدمات مختلف، هزینه های مختلف پرداخت می کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: خدمات در ترمینال ها و پایانه های مسافری با رتبه بندی شرکت های مسافربری ارتقا می یابد و رقابتی سالم بین شرکت ها ایجاد خواهد شد، همچنین با توجه به نوع وسیله و میزان خدمات، هزینه های مختلف دریافت می شود به این ترتیب هزینه هایی که بر شرکت ها تحمیل می شود، متناسب با خدمات و هزینه های دریافتی خواهد بود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: با رتبه بندی شرکت ها، مینی بوس های ویژه می توانند خدمات بهتر ارائه دهند.