آرشیو دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰، شماره ۴۹۸۹
ورزشی
۲۵

دایره طلایی

بنا: نگران جایگاهم در کشتی فرنگی نیستم

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که شایعات زیادی مبنی بر کناره گیری او بعد از روی کار آمدن رسول خادم مطرح شده بود با تاکید بر اینکه نگران جایگاهش در تیم ملی کشتی فرنگی نیست، گفت: از وجود خادم استفاده خواهیم کرد و همه چیز با آرامش و به خوبی پیگیری می شود. وی ادامه داد: قبل از تمرین روز شنبه که مصادف با نخستین حضور خادم بود صحبت هایی با هم داشتیم. برنامه های تیم ملی را هم تا المپیک ارائه داده ایم. اگر کمکی لازم باشد از وجود خادم استفاده خواهیم کرد.

خادم با 29 کشتی گیر آغاز کرد

رسول خادم، مدیر تیم های ملی کشتی که از روز گذشته هدایت تیم ملی کشتی آزاد را نیز عهده دار شد، 29 کشتی گیر را به نخستین اردو که از 29 دی ماه در خانه کشتی برپا خواهد شد، دعوت کرد. این نخستین اردوی تیم ملی با کادر جدید است که تا مسابقات گزینشی المپیک در فروردین ماه ادامه خواهد داشت. تیم ملی کشتی آزاد باید سه سهمیه باقی مانده المپیک در وزن های 60، 84 و 120 کیلوگرم را از مسابقات گزینشی قزاقستان بگیرد.

حمایت رنگرز از تغییرات در کشتی آزاد

نایب رئیس جدید فدراسیون کشتی با حمایت از تغییرات صورت گرفته در تیم ملی کشتی آزاد گفت: رسول خادم را همه می شناسند و او با اختیار تام آمده است. وی مردی بزرگ در کشتی ایران است و همه به قابلیت های وی واقفند. او در بخش فنی با اختیار تام ورود پیدا کرده و هر آنچه صلاح بداند، انجام خواهد داد. رنگرز در مورد شایعه اختلافش با «بنا» گفت: بنا سرمایه ملی است و از مربیان موفق کشتی فرنگی است. من نه تنها اختلافی با «بنا» ندارم که معتقدم در حال حاضر او بهترین مربی کشتی فرنگی ایران و جهان است.