آرشیو سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۵۰۲۲
شوک امروز
۲۲

ماموران پلیس داماد را با دستبند به مراسم عقد بردند

گروه شوک: پلیس نیومکزیکو پس از اینکه داماد سابقه داری را در ایستگاه پمپ بنزین دستگیر کرد به وی اجازه داد تا با دستبند در جشن عروسی اش شرکت کند.

کالب راجرز 28 ساله دارای سابقه جنایی عمدتا مربوط به حمل

مواد مخدر و اتهاماتی از جمله آدم ربایی، سرقت خودرو و اخاذی است. این متهم جوان پس از اینکه به قید وثیقه از زندان آزاد شد تصمیم گرفت با نامزدش (Fiancee) در آلبوکرکی نیومکزیکو ازدواج کند. راجرز به همراه نامزدش در حالی که لباس دامادی پوشیده و کراوات زده بود، در ایستگاه پمپ بنزین انتظار می کشید تا خودروی عروسی سوختگیری کند. در این هنگام پلیس نیومکزیکو از راه رسید و او را دستگیر کرد. راجرز به ماموران گفت لباس دامادی و گره کراواتش نشان می دهد که باید در جشن عقد و عروسی اش شرکت کند اما پلیس با کشیدن اسلحه در ایستگاه پمپ بنزین به داماد سابقه دار دستبند زد و پس از اینکه راجرز را دستگیر کرد به وی اجازه داد تا در جشن عروسی اش حاضر شود.

عروس و داماد مراسم ازدواج شان را در ایستگاه پمپ بنزین، به همراه افسران پلیس «به عنوان شاهدان ازدواج» برگزار کردند.

یکی از افسران پلیس به یک شبکه تلویزیونی محلی گفت: بدیهی است که افسران و ماموران پلیس با شفقت و مهربانی اجازه دادند مراسم ازدواج شان به پایان برسد. همه چیز در مورد امنیت فراهم بود چون به داماد دستبند زده بودیم. پس از برگزاری مراسم عقد و ازدواج، تازه​داماد روانه زندان شد. این جوان به علت نقض مقررات آزادی مشروطش تحت تعقیب پلیس بود.