آرشیو سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۵۰۲۲
شوک امروز
۲۳
شوک پلیسی

مقررات راهنمایی و رانندگی ایام نوروز در جاده ها

تخلفاتی که باعث توقیف اتومبیل ها در جاده ها می شود

رانندگانی که 2 تخلف حادثه ساز مرتکب شوند اتومبیل شان 72 ساعت توقیف خواهد شد

خودرو هایی که مدت 5 ماه جرائم شان پرداخت نشده باشد طی سفر عید در توقیف می مانند

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور اعلام کرد: خودرو هایی که به مدت 5 ماه جرایم خود را پرداخت نکرده اند در طی سفر های عیدانه توقیف خواهند شد.

سرهنگ مرتضی دهقانی به خبرگزاری فارس گفت: با هرگونه تخلف infraction حادثه ساز در جاده های کشور بویژه در ایام عید بشدت برخورد خواهد شد.

رانندگانی که 2 تخلف حادثه ساز را بصورت همزمان انجام دهند، خودروی آنها متوقف و به مدت 72 ساعت توقیف خواهد شد و هیچ گونه اغماضی در این رابطه صورت نخواهد گرفت و بهانه هایی همچون همراه بودن خانواده هم پذیرفته نیست.

این فرمانده انتظامی گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مقام قضایی امکان توقف خودرو های متخلفان از 72 ساعت فراتر خواهد رفت.

همچنین خودرو هایی که جرایم بالای یک میلیون دارند، در صورت عدم پرداخت از تردد آنها در جاده های کشور جلوگیری خواهد شد و تا زمانی که مبلغ مورد نظر پرداخت نشود این خودروها در توقیف خواهند ماند.

وی گفت: همچنین کسانی که 5 ماه از تخلف آنها گذشته و هنوز اقدام به پرداخت جرایم خود نکرده اند پلاک خودروی آنها توقیف و گواهینامه شان هم ضبط خواهد شد تا زمانی که جرایم خود را صفر کنند.

سرهنگ دهقانی با اشاره به ورود یک هزار دستگاه خودروی گشت نامحسوس به جاده های کشور، گفت: با ورود این تعداد خودرو به شبکه کنترل تخلفات پلیس با جدیت بیشتری با متخلفین و حادثه سازان برخورد خواهد کرد.