آرشیو شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۲۳۵۱
سینمای ایران
۱۰
خبر

پیمان معادی فیلمنامه می نویسد

خبرگزاری میراث فرهنگی|پیمان معادی گفت: در حال حاضر فیلمنامه جدیدی را در حال نگارش دارم و سال آینده دومین فیلم بلندم را می سازم. پیمان معادی، کارگردان و بازیگر، با اشاره به ساخت فیلم جدید خود گفت: در حال حاضر فیلمنامه جدیدی را در حال نگارش دارم که پس از به پایان رسیدن سال آینده، دومین فیلم بلند خود را می سازم.

وی درباره چگونگی انتخاب بازیگران فیلم جدید خود افزود: من گروهی را انتخاب می کنم که پا به پای من پیش بیایند و از من جلوتر حرکت کنند تا بتوانیم تجربه یی خوب با یکدیگر بسازیم.

معادی همچنین درباره داستان فیلم «برف روی کاج ها» توضیح داد: من نزدیک به چهار سال به داستان «برف روی کاج ها» فکر می کردم و آن را می نوشتم و پروسه نوشتن آن سه سال طول کشید که نزدیک به 20 بار آن را بازنویسی کردم.

وی ادامه داد: در این فیلم سعی کردم با اشخاص بسیاری گفت وگو کنم و سوال های بسیاری از آنها بپرسم و فکر می کنم به دلیل وسواس بسیاری که روی فیلمنامه داشتم، فیلم خوبی ساخته شده است.

معادی بیان کرد: فیلم «برف روی کاج ها» ممیزی زیادی نداشت و این ممیزی ها تاثیر زیادی روی فیلم نگذاشت البته به نظرم بهتر است که فیلم ها ممیزی نداشته باشند تا ساختار خود را حفظ کنند.