آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۳۳۷۹
جامعه
۱۷

آژانس ها هم آرم طرح ترافیک می گیرند

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از توزیع 10 هزار آرم طرح ترافیک به آژانس ها خبر داد و گفت: مشکل آرم طرح ترافیک آژانس ها که به دلیل مشاهده برخی تخلف ها در توزیع این آرم ها متوقف شده بود، برطرف شد.

وحید نوروزی در گفت و گو با ایلنا توضیح داد: در جلسه ای با حضور نمایندگان وزارت بازرگانی، اتحادیه آژانس ها، مجمع صنفی و رئیس مجمع و نماینده بازرسی کل کشور نسبت به حل این مشکل تصمیم گیری شد و نتیجه این جلسه منتهی به تهیه و تدوین دستورالعملی شد که در آن آژانس ها باید بر اساس ضوابط و مقررات تعیین شده نسبت به توزیع آرم اقدام کنند.معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این که 10 هزار آرم طرح ترافیک به آژانس های شهر تهران واگذار شده است، گفت: این آرم ها تا 2 هفته آینده چاپ و توزیع خواهد شد.نوروزی اضافه کرد: متاسفانه برخی از آژانس ها در توزیع و تعویض آرم تخلف می کردند که امیدواریم با تعیین این ضوابط در سال جاری شاهد این مسائل نباشیم.

شهرداری مبلغ اضافی آرم طرح ترافیک را برمی گرداند

نرخ های آرم طرح ترافیک سال 91 که به صورت علی الحساب از واجدان شرایط دریافت شده بود، افزایش نیافته و باید مبالغ اضافی به شهروندان بازگردانده شود.

دبیر شورای عالی ترافیک کشور در گفت وگو با فارس، با اشاره به این که قیمت آرم های طرح ترافیک افزایش نیافته است، گفت: مبالغی که شهرداری برای آرم طرح ترافیک سال جاری از مردم دریافت کرد با مبلغی که شورای عالی ترافیک به تصویب رساند، تفاوت دارد و مابه التفاوت آن باید به مردم پرداخت شود.

مجتبی شفیعی افزود: در آخرین جلسه شورای عالی ترافیک تاکید شده است که همان مبلغی را که در این شورای تصویب شده است شهرداری دریافت کند.

به گفته شفیعی، شهرداری اعلام کرده مبالغ بیشتری را که برای آرم طرح ترافیک دریافت کرده است به مردم برمی گرداند.