آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۳۳۷۹
سیاسی
۲

ثمره هاشمی: در پرداخت یارانه ها، تخلفی رخ نداده است

دستیار ارشد رئیس جمهور در خصوص روند پرداخت یارانه ها و واریز رقم مابه التفاوت به حساب برخی سرپرستان خانوار گفت: کسانی که در این مورد تصمیم گرفته اند کاملابا توجه به قانون عمل کرده اند و هیچ امر خلاف قانونی اتفاق نیفتاده است.

به گزارش ایرنا، مجتبی ثمره هاشمی دیروز در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در صورتی که قرار باشد تغییری در امر پرداخت یارانه صورت بگیرد قبل از آن توضیحات لازم به مردم داده خواهد شد و احتمالاآقای رئیس جمهور در یک جلسه در این خصوص با مردم به طور مفصل صحبت خواهد کرد.

ابراز رضایت وزیر کشور از برگزاری رایانه ای انتخابات

وزیر کشور نیز در حاشیه جلسه هیات دولت با ابراز رضایت از روند برگزاری رایانه ای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 14 استان کشور گفت: رای گیری رایانه ای در مرحله اول به صورت پایلوت بسیار موفقیت آمیز بود و نتایج 14 استان و 1400 شعبه در مدت 60 تا 90 دقیقه مشخص شد. مصطفی محمدنجار با بیان این که در مرحله دوم نیز در برخی از حوزه ها انتخابات به صورت 100 درصد رایانه ای برگزار می شود، گفت: شورای نگهبان با توجه به موفقیت برگزاری انتخابات رایانه ای در مرحله اول تایید کرده است که وزارت کشور می تواند برای هر نقطه ای انتخابات رایانه ای برگزار کند.

سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در جمع خبرنگاران در واکنش به ایرادهای مطرح شده درباره فیلم های «خصوصی» و «گشت ارشاد» گفت: درباره این دو فیلم اغراق شده است.