آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۳۳۷۹
حوادث
۱۹

کودک 10 ساله هر روز برای کمک خرج مادرش پس از بازگشت از مدرسه دست فروشی می کرد تا اینکه به طرز مرموزی مفقود شد

چه کسی از کودک دستفروش خبر دارد؟

تحقیقات پلیسی برای یافتن یک پسر دانش آموز که هنگام دستفروشی به طرز مرموزی در تهران ناپدید شد، با گذشت2 ماه هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش «جام جم»، ساعت 30 / 9 روز اول اسفند سال 90 زن جوانی با مراجعه به کلانتری 140 باغ فیض در غرب تهران به ماموران اعلام کرد که پسر 10 ساله اش به نام نادر، 2 روز قبل از خانه خارج نشده و دیگر بازنگشته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور دادیار موسوی در شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. مادر نادر پس از حضور در اداره یازدهم به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: پسرم عصر روز 29 بهمن با لباس مدرسه از خانه خارج شد و دیگر باز نگشت.

وی افزود: نادر با وجود سن کم برای کمک به من در منطقه پونک و آریاشهر دستفروشی می کرد. آن روز وقتی غیبتش طولانی شد، ابتدا گمان کردم مشغول کار است و تا ساعت 21 هم با او از طریق تلفن همراهش در تماس بودم اما زمانی که تلفن همراهش خاموش شد و او به خانه برنگشت، به جستجویش پرداختم، اما موفق به پیدا کردن او نشدم. کارآگاهان اداره یازدهم با توجه به اظهارات مادر نادر، با احتمال آن که وی دچار تصادف یا سانحه ای شده باشد، به تحقیق از تمامی مراکز درمانی و بیمارستان های سطح شهر تهران و حتی پزشکی قانونی پرداخته اما موفق به پیدا کردن او نشدند. در ادامه رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان برای پیدا کردن نادر، به بررسی کلانتری ها و همچنین مراکز بهزیستی سطح شهر تهران پرداختند اما این اقدام آنها نیز نتیجه ای نداشت.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انتشار تصویر پسر گمشده (نادر) گفت: با توجه به آن که تا این مرحله هیچ گزارشی درباره سرنوشت فرد گمشده در اختیار پلیس قرار نگرفته، تحقیقات برای مشخص شدن سرنوشت این نوجوان همچنان در دستور کار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد، لذا از شهروندانی که موفق شوند تصویر نوجوان گمشده را شناسایی کنند یا اطلاعی از وی در اختیار دارند، درخواست می شود اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055511 در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.