آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۳۳۷۹
حوادث
۱۹

سرقت 25 میلیون تومانی خریدار از حساب فروشنده

مردی که به بهانه خرید مصالح ساختمانی، یک فروشنده را فریب داده و بیش از 25 میلیون تومان از حساب وی سرقت کرده بود، تحت تعقیب پلیس فتای شهریار قرار گرفت.

به گزارش «جام جم»، روز گذشته مردی با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای شهریار علیه فردی به اتهام سرقت پول هایش شکایت کرد.

شاکی با معرفی خود به عنوان فروشنده مصالح ساختمانی گفت: روز 12 فروردین ماه مردی در تماس تلفنی به من گفت قصد خرید مصالح ساختمانی به مبلغ یک میلیون تومان را دارد و اصرار کرد مصالح را زودتر باید تحویل بگیرد.

وی افزود: مرد خریدار تلفنی از من خواست مقابل یک دستگاه خودپرداز بروم تا او پول را کارت به کارت واریز کند و بعد مصالح را برایش بفرستم. شاکی یادآور شد: طبق خواسته او مقابل یک دستگاه خودپرداز رفتم. خریدار که تلفنی مرا راهنمایی می کرد، ادعا کرد پول هایش ارز خارجی است و باید زبان دستگاه را تغییر دهم تا پول ها را تبدیل به ریال کرده و به حسابم واریز کند.

وی درباره سرقت 25 میلیون تومانی از حساب بانکی اش گفت: مرد خریدار پس از دقایقی با ادعای این که کارتم مشکل دارد، از من خواست از کارت دیگری استفاده کنم و پس از 10 دقیقه دیگر گفت پول به حسابتان واریز شد و چند ساعت دیگر می توانید آن را برداشت کنید. شاکی یادآور شد: پس از قطع تماس مرد خریدار، حساب های بانکی ام را بررسی کردم و متوجه شدم 25 میلیون و 600 هزار تومان از حساب اولیه ام و 39 هزار تومان از حساب دیگرم برداشت شده است.بنابراین گزارش، پرونده برای تحقیقات و دستگیری سارق شیاد در اختیار اداره پلیس فتای شهرستان شهریار قرار گرفت.