آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۳۳۷۹
ایران
۱۵

ساماندهی آزادراه زنجان قزوین تا عید فطر

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت نامطلوب آسفالت آزادراه زنجان قزوین گفت: بحث آسفالت آزادراه زنجان قزوین از دغدغه های وزارتخانه در ایام تعطیلات نوروزی بود که در تلاش هستیم وضعیت نابسامان آزادراه تا عید فطر سال جاری ساماندهی شود.

به گزارش مهر، علی نیکزاد در بازدید از روند تعویض روکش آزادراه زنجان قزوین و کارگاه آسفالت سازی محمدیان گفت: در بازدیدی که از 106 کیلومتر آزادراه قزوین زنجان داشتیم آزادراه وضعیت مطلوبی در زمینه آسفالت ندارد و باید هرچه سریع تر نسبت به رفع مشکل آزادراه در زمینه آسفالت اقدامات جدی صورت بگیرد.

وی گفت: قبل از عید نوروز با توجه به ترافیک سنگینی که برای آزادراه زنجان قزوین پیش بینی می شد لکه گیری هایی در این محور صورت گرفت و خوشبختانه اتفاق خاصی در این محور در ایام تعطیلات عید نوروز رخ نداد.

نیکزاد با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی بعد از عید سعید فطر گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده قرار شد 60 کیلومتر در مسیر رفت و برگشت با اعتبار بالغ بر 28 میلیارد تومان که از طریق سازمان حمل و نقل و راهداری تضمین شده است این محور روکش آسفالت شود.

وی با تاکید بر این که تضمین های لازم از سوی پیمانکار درخصوص روکش آسفالت به صورت 5 ساله است، افزود: بعد از کارکرد 5 ساله آسفالت با یک لایه توپکا امنیت کامل برای تردد هموطنان صورت می گیرد.

وزیر راه و شهرسازی وضعیت استان زنجان را در زمینه زیرساخت های راه و حمل و نقل مطلوب دانست و افزود: استان زنجان به لحاظ برخورداری از زیرساخت های حمل و نقل ریلی جاده ای و هوایی دارای جایگاه مطلوب و خوبی است و در حال حاضر در استان زنجان دغدغه ای در زمینه راه و حمل و نقل وجود ندارد.