آرشیو یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۳۳۸۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

چهره جدید «اردی بهشت» در قاب شبکه 4

برنامه «اردی بهشت» که پخش آن با آغاز سال نو و ویژه برنامه های شبکه 4 قطع شده بود از فردا بار دیگر روی آنتن خواهد رفت. «اردی بهشت» با ساختاری مجله ای با موضوع خانه و خانواده که مهم ترین بخش های آن را گزارش، مصاحبه و پلاتو تشکیل می دهد، در سال جاری با اضافه شدن موضوعاتی تازه در دکوری متفاوت پخش خواهد شد.

محمودخواه، تهیه کننده این برنامه در باره تغییرات به «جام جم»گفت: به دلیل نام گذاری سال جدید تحت عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی این برنامه 2 روز در هفته با حضور بانوان تاجر و بازرگان به ارائه راهکارهای چگونگی حمایت از تولید ملی می پردازد.

محمودخواه بررسی بند به بند لایحه حمایت از خانواده را از دیگر بخش های برنامه اعلام کرد و افزود: لایحه حمایت از خانواده در اسفند 90 در مجلس تصویب شد و در این راستا در روز های چهارشنبه با حضور نمایندگان مجلس و حقوقدانان بندهای این لایحه در این برنامه بررسی می شود.

تهیه کننده برنامه اردی بهشت از اجرای برنامه در فضای سنتی و مدرن خبر داد و گفت: همچنین دکور جدیدی برای برنامه طراحی و ساخته شده است که برگرفته از فضای سنتی و مدرن و بیشتر شبیه یک خانه است که در آن رنگ های آبی و بنفش به کار رفته است. سلامت جسمی بانوان و پخش گزارش های مستند از دیگر بخش های برنامه «اردی بهشت» در سال جدید است. گفتنی است این برنامه شنبه تا پنجشنبه ساعت 00/12 از شبکه چهار سیما پخش می شود.