آرشیو شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۳۳۸۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

پر سیاه، سپیدی زندگی را به کودکان می آموزد

مجموعه انیمیشن پرسیاه به تهیه کنندگی و کارگردانی پریسا دشتی گوهری در 3 قسمت 11 دقیقه ای به سفارش صدا و سیمای مرکز آبادان تولید شد.

دشتی گوهری در گفت وگو با خبرنگار ما درباره موضوع این انیمیشن گفت: پرسیاه کلاغ کوچک با هوشی است که همراه دو دوست خود سبزک(طوطی) و طلا(قناری) به ماجراجویی و گاهی شیطنت کودکانه می پردازد و البته در این راه با مشکلاتی نیز همراه می شود و برای حل مساله ها و سوالاتی که برایش پیش می آید از خانواده خود کمک می گیرد.

وی افزود: با ساخت انیمیشن پر سیاه تلاش می کنیم که کودکان با مهارت های ابتدایی و نحوه برخورد و رفتار صحیح با دوستان و اطرافیان آشنا شوند و بدانند که رعایت ادب در همه حال به نفع آنهاست. همچنین کودکان در این مجموعه با شیوه های دوست یابی و چگونگی استمرار دوستی آشنا می شوند و به نوعی شیوه صحیح تفکر و ایجاد پرسش و رسیدن به جواب را یاد می گیرند.

وی با بیان این که پیش تولید این مجموعه از سال 88 آغاز شد و در روزهای پایانی سال گذشته به اتمام رسید، گفت: در حال حاضر مجموعه انیمیشن پرسیاه آماده پخش است.

برخی از عوامل سازنده این مجموعه عبارتند از: نویسنده: پریسا دشتی گوهری، انیماتورها: فاخر آماره، الهه اتمان زاده، نازنین قاسمی، عصمت مدرس، تدوین و صدا گذاری: عارف عبداللهی، صدابرداران:محمد منتظری و پوریا دادگر.