آرشیو شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۳۳۸۶
سیاسی
۲

مجلس در انتظار نتیجه حکمیت استیضاح وزیرکار

اگر چه نتایج جلسات نسبتا طولانی حکمیت در مورد استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل انتصاب سعید مرتضوی به مدیریت صندوق تامین اجتماعی هنوز اعلام نشده است، اما برخی از نمایندگان از احتمال برگزاری این استیضاح در نشست علنی فردا (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی خبر می دهند.

به گزارش «جام جم»، احمد توکلی، نماینده تهران که حکمیت میان استیضاح کنندگان و سعید مرتضوی را پذیرفته بود، گفت: قصد رسانه ای کردن این جلسات را ندارد اما نظر مکتوب خود را به دوطرف اعلام کرده است. وی تاکید کرد که حاضر به مصاحبه در این زمینه نیست و تنها وظیفه ای داشته که آن را انجام داده است.

از سوی دیگر غلامعلی حداد عادل روز پنجشنبه در گفت وگو با برنامه «دیروز، امروز، فردا» شبکه سوم سیما با اشاره تلویحی به مذاکرات چند روز اخیر برخی نمایندگان با سعید مرتضوی گفت: نمایندگان با برگزاری جلسات متعدد سعی کردند گره استیضاح را به جای دندان با دست باز کنند اما به نتیجه مطلوب نرسیدند، لذا ممکن است استیضاح انجام شود. رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم حتی در توصیه ای به دولت، از رئیس جمهور خواست از افراد کم حرف و حدیث و بی حاشیه در تامین اجتماعی استفاده کند. از سوی دیگر سعید مرتضوی نیز در گفت وگو با فارس ابراز امیدواری کرد موضوع استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با خیر و خوشی تمام شود.