آرشیو شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۲۰۱۸۳
شهرستان ها
۱۱

مدیرعامل شرکت شرکتهای صنعتی استان

تعاونی های چهارمحال و بختیاری می توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند

شهرکرد- خبرنگار کیهان:

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری از انعقاد قرارداد با بانک توسعه تعاون خبر داد.

رضا گنجی ارجنکی گفت: انعقاد این قرارداد به منظور ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی و کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع کوچک در استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است.

وی افزود: در قالب قرارداد یاد شده مقرر است بانک توسعه تعاون در چارچوب ضوابط بانکی موجود، تا 3 برابر وجوه واریز شده توسط شرکت را از محل منابع داخلی خود تامین و به صورت تسهیلات در اختیار متقاضیان معرفی شده از سوی شرکت شهرکهای صنعتی استان قرار دهد.

وی اضافه کرد: تعاونی ها، شخصیت های حقیقی و حقوقی می توانند از تسهیلات بانکی یاد شده استفاده کنند اما اولویت پرداخت با تعاونی ها خواهد بود.

گنجی ارجنکی با اشاره به اینکه سهم آورده متقاضیان می بایست 30 درصد کل سرمایه گذاری طرح باشد تصریح کرد: نرخ سود تسهیلات اعطایی از محل منابع داخلی بانک و متناسب با نوع قرارداد و بخش اقتصادی مربوطه و نیز مقررات بسته سیاستی و نظارتی بانک مرکزی تعیین می شود.

وی با بیان این مطلب که متقاضیان برای استفاده از این تسهیلات باید درخواست خود را به شرکت شهرکهای صنعتی استان ارائه کنند اظهار امیدواری کرد این تفاهم نامه در راستای جبران کاستی های صنایع کوچک استان به ویژه در بخش کمبود نقدینگی موثر واقع شود.