آرشیو شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۳۳۸۶
حوادث
۱۹

گاز، ماموران خود را کشت

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از توابع استان زنجان از جان باختن 4 نفر از کارکنان شرکت گاز بر اثر گاز گرفتگی خبر داد که به قصد ترمیم نشتی گاز به حوالی روستای اغلبیک اولیای این شهرستان اعزام شده بودند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کردلو گفت: ماموران آگاهی و کلانتری 11 زرین آباد از طریق فوریت های پلیسی از مرگ 4 نفر بر اثر نشتی گاز در نزدیکی روستای اغلبیک اولیا مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.وی افزود: در بررسی اولیه ماموران مشخص شد 4 نفر از کارکنان شرکت گاز که از مهندسان و کارکنان شرکت گاز استان بودند، برای بستن شیر فلکه بزرگ انتقال گاز وارد حوضچه شده و بر اثر گاز گرفتگی جانشان را از دست دادند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اجساد از محل خارج و به پزشکی قانونی منتقل شد.

گزارش دیگری حاکی است، قاتل خاموش در تهران پیرمرد 81 ساله ای را کشت و همسر 78 ساله وی را نیز روانه بیمارستان کرد.آتش نشانان همچنین در یک عملیات سریع مادر و 2 فرزند خردسال را همراه یک نفر از ماموران امداد از یک حادثه گاز گرفتگی نجات دادند.منصور فراهانی، فرمانده همراه آتش نشانان درباره گفت: نبود حفاظ مناسب روی لوله بخاری آبگرمکن موجود درداخل حمام منجر به نشت گاز منواکسید کربن در داخل حمام شده بود. وی افزود: براثر انتشار منواکسید کربن منصوره 30 ساله و 2 فرزند 11و 5 ساله اش که در حمام بودند، دچار گاز گرفتگی شدند.