آرشیو سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۳۳۸۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

مقدم و فخیم زاده پشت دوربین سریال های پلیسی

سیروس مقدم و مهدی فخیم زاده بزودی ساخت سریال هایی با موضوع پلیس را آغاز می کنند.

سیروس مقدم سریال پلیسی خود را خرداد ماه بر اساس فیلمنامه ای از آرش قادری مقابل دوربین می برد. این سریال در هفته نیروی انتظامی پخش خواهد شد. مهدی فخیم زاده هم سریالی با نام «بدل» را در مرحله تحقیق و نگارش دارد. فیلمنامه این سریال را فرهاد توحیدی می نویسد.

به گزارش «جام جم»، منتظرالمهدی، رئیس اداره رادیو و تلویزیون نیروی انتظامی با اعلام این خبر گفت: تلویزیون، نیروی انتظامی و ناجی هنر در سال 91 با همکاری شبکه های مختلف تلویزیون چند مجموعه پلیسی را تولید و آماده نمایش می کنند.

وی افزود: در حوزه پلیس پیشگیری ناجا و موقعیت و عملکرد کلانتری ها، سعید رحمانی مشغول نوشتن یک فیلمنامه است که قرار است در قالب سریال ساخته شود.

منتظر المهدی افزود: درباره فرهنگ ترافیک هم قرار است سریالی با مشارکت شبکه 3 سیما ساخته شود که تراب نژاد این روزها مشغول نگارش فیلمنامه این سریال است.

منتظرالمهدی از ساخت یک سریال25 قسمتی با موضوع پلیس تخصصی خبر داد و گفت: آرش قادری تحقیق و نگارش این سریال را آغاز کرده است. مسعود آب پرور هم سری دوم سریال «هوش سیاه» را بزودی مقابل دوربین می برد. این سریال هم به سفارش ناجی هنر ساخته می شود و مانند سری اول، از شبکه 3 سیما روی آنتن خواهد رفت.