آرشیو یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۳۹۳
جامعه
۱۷

آمار متناقض از میزان خسارت سیلاب به مترو

معاون عمرانی استاندار تهران معتقد است که متروی تهران در جریان سیلاب اخیر 100 تا 200 میلیارد تومان خسارت دیده، اما سخنگوی شهرداری تهران از خسارت 21 میلیارد تومانی به مترو خبر می دهد.

به گزارش فارس، محمدرضا محمودی در نشست خبری در خصوص ورود آب در پی سیلاب اخیر به خط 4 متروی تهران، اظهار کرد: باید حرف حق را پذیرفت.

وی ادامه داد: در جامعه باید مسوولان انتقاد پذیر باشند هیچ مدیریتی نیست که اقدامی انجام نداده باشد و همه در دستگاه نظارتی و اجرایی فعالیت می کنند. محمودی افزود: با نظامی گری در حال حاضر دارند برخورد می کنند؛ وقتی که معاونت استانداری تهران را به مترو راه نمی دهند این یک اتفاق ناخوشایند است و استبداد پروری است باید کمک کرد این مشکلات رفع شود. معاون عمرانی استاندار تهران درباره نقش رسانه در جامعه بیان داشت اگر رسانه ها نبودند کسی خود را در مقام پاسخگویی نمی دید و مملکت نیز پیشرفت نمی کرد. وی افزود: اگر قرار است ما در کنار یکدیگر بنشینیم و در جلسات از یکدیگر تعریف کنیم چطور پیشرفتی صورت گیرد؛ ایرادات و مشکلات را باید گفت. وی با اشاره به این که از حضور وی و مدیریت بحران استانداری تهران برای ورود به مترو جلوگیری کرده اند، گفت: دوشنبه شب هفته گذشته اجازه ورود به مترو به بنده و تیمم داده نشد. از سوی دیگر، سخنگوی شهرداری تهران پس از چند روز تلاش برای رد تقصیر وقوع بحران بزرگ ورود سیلاب به ایستگاه های مترو، بالاخره پذیرش ضعف مدیریت در وقوع فاجعه چند روز اخیر را به گردن گرفت و بصراحت به این مهم اعتراف کرد.