آرشیو یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۳۹۳
حوادث
۱۹

در این درگیری 2 تن از اشرار مسلح که به اتهام قتل و قاچاق مواد مخدر تحت تعقیب بودند به هلاکت رسیدند

یک شهید و 2 زخمی در درگیری با اشرار

درپی درگیری ماموران انتظامی ایرانشهر با اشرار، 2 متهم به هلاکت رسیدند و یک مامور انتظامی نیز شهید و 2 پلیس دیگر زخمی شدند.

به گزارش جام جم، شامگاه جمعه گذشته ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر در سیستان و بلوچستان از طریق گزارش مردمی اطلاع یافتند 2 شرور مسلح که به اتهام قتل تحت تعقیب پلیس بوده اند، دوباره به قصد شرارت به ایرانشهر بازگشته اند. ماموران برای بررسی موضوع به محل اختفای متهمان فراری اعزام و متوجه شدند آن 2 فرد همان متهمان تحت تعقیب پلیس هستند. به این ترتیب ماموران انتظامی بامداد دیروز قصد ورود به مخفیگاه متهمان را داشتند که آنها به محض اطلاع از حضور پلیس در محل، اقدام به تیراندازی کردند.

هلاکت 2 شرور

ماموران نیز به شلیک متقابل پرداختند و به متهمان اخطار دادند خود را تسلیم کنند اما مردان شرور بدون توجه به اخطارها، به سمت ماموران شلیک کردند.

درگیری میان ماموران و اشرار مسلح ادامه داشت تا این که ماموران 2 نفر از آنها را با شلیک گلوله به هلاکت رساندند.

این در حالی بود که دیگر همدستان 2 متهم کشته شده، دوباره به سمت پلیس شلیک کردند که یک مامور انتظامی به نام استوار دوم رضا محمدی با اصابت گلوله به شهادت رسید و 2 پلیس دیگر نیز زخمی شدند.

پس از این درگیری، دیگر اعضای باند شرارت در تاریکی شب ناپدید شدند و ماموران با وجود تعقیب آنها موفق به یافتن شان نشدند.

با هماهنگی قضایی اجساد 2 متهم کشته شده و پلیس وظیفه شناس به پزشکی قانونی انتقال یافت و 2 پلیس زخمی نیز به بیمارستان منتقل شدند. در ادامه تحقیقات پلیسی معلوم شد، 2 شروری که به هلاکت رسیده اند، محسن و امان الله نام داشتند که سال گذشته به اتهام قتل یک شهروند ایرانشهری و قاچاق مواد مخدر تحت تعقیب پلیس بوده اند.

بنابر این گزارش، با تشکیل چند گروه عملیاتی ویژه جستجو برای دستگیری همدستان فراری متهمان کشته شده، آغاز شده است.

این در حالی است که هنوز از وضعیت 2 پلیس زخمی اطلاعاتی در دست نیست.