آرشیو یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۳۹۳
حوادث
۱۹

رئیس قلابی گمرک، کلاهبردار بود

مردی که با جعل عنوان رئیس یکی از اداره های گمرک کشور، 20 میلیون تومان از فردی کلاهبرداری کرده بود، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

به گزارش «جام جم»، چند روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد تهران علیه فردی به اتهام کلاهبرداری میلیونی شکایت کرد.

شاکی گفت: مدتی راننده کامیون بودم، اما به دلیل مشکلات مالی خودرویم را فروختم و با پولش یک مغازه اغذیه فروشی در یکی از شهرستان های غرب کشور راه اندازی کردم و تصمیم داشتم دوباره یک خودروی کامیون اقساطی بخرم تا با آن کار کنم.وی اضافه کرد: چند وقت پیش مردی هنگام خرید از مغازه ام، خود را رئیس یکی از اداره های گمرک کشور معرفی و عنوان کرد می تواند با استفاده از سهمیه ای که در محل کارش به وی تعلق گرفته، مقدمات خرید کامیون اقساطی را برایم فراهم کند. به همین منظور ابتدا 20 میلیون تومان به وی پرداخت کردم و قرار شد بقیه پول را که 48 میلیون تومان بود، پس از تحویل گرفتن کامیون به طور اقساطی بپردازم.شاکی یادآور شد: طبق قرار، برای تحویل گرفتن کامیون از شهرستان به تهران آمدم، اما او در محل قرار حاضر نشد. با تلفن همراهش تماس گرفتم اما خاموش بود.به این ترتیب به محل کارش رفتم و پس از پرس وجو متوجه شدم، آن اداره رئیسی با مشخصات فرد کلاهبردار ندارد.

بنا بر این گزارش، با اطلاعات به دست آمده از شاکی، جستجو برای دستگیری کلاهبردار فراری آغاز شده است.