آرشیو شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۳۹۶
ورزشی
۱۳

پیام ویژه فرهاد مجیدی

منبع: سیداحسان (مهدی) هاشمی

به وجود آمدن شایعات و ائتلاف ها در اردوی سرخ آبی ها آن هم در شرایطی که پرسپولیس و استقلال درگیر بازی های لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند، نمی تواند برای نمایندگان ایران در شرایط فعلی خوشایند باشد.

پس از دیدار پرسپولیس الغرافه در تهران و حضور فرهاد مجیدی در پایتخت صحبت هایی در مورد ائتلاف بازیکنان مطرح استقلال با کاپیتان سابق به میان آمد. آن طور که در این مورد شنیدیم پس از دیدار پرسپولیس الغرافه، فرهاد مجیدی با توجه به حضورش در تهران با تعدادی از بازیکنان مطرح استقلال تماس می گیرد و با آنها در مورد شرایط این تیم و مسائل اخیر صحبت می کند. راوی معتقد بود که مجیدی در گفت وگو با مجتبی جباری و سیدمهدی رحمتی، از آنها خواسته تا با تمام قدرت در بازی های آینده استقلال ظاهر شوند تا این تیم در بازی های لیگ قهرمان شود.

راوی در این مورد می گفت: «بعضی از بازیکنان استقلال نمی خواهند قلعه نویی به این تیم برگردد. آنها کاری به مربی فعلی استقلال ندارند و جدا از هر مساله ای تلاش می کنند تا پای قلعه نویی در استقلال باز نشود.» خیلی ها معتقدند پس از به وجود آمدن این ائتلاف، یکی از شروط کاپیتان سابق برای بازگشت به استقلال این است که قلعه نویی سرمربی این تیم نشود!

* * *

شایعه ای که پس از دیدار پرسپولیس الغرافه به وجود آمد و اردوی سرخ ها را بشدت تکان داد، به صحبت های علی کریمی و ائتلاف بعضی از نزدیکان با بازیکنان پرسپولیس مربوط می شد. هرچند که می دانیم کسی مسوولیت این صحبت ها را گردن نمی گیرد و باشگاه پرسپولیس تلاش می کند به نوعی غائله را ختم به خیر کند، ولی ائتلاف بعضی از بازیکنان قدیمی و باتجربه پرسپولیس علیه علی کریمی نکته ای نبود که بتوان از آن گذشت. پس از این که علی کریمی از عملکرد یکی از بازیکنان پرسپولیس انتقاد کرد، بعضی از افرادی که در خارج از باشگاه بودند در تماس هایی بعضی از بازیکنان پرسپولیس را تحریک کردند. هرچند بعضی ها به زعم خودشان تلاش کردند به هر نحو ممکن مقدمات اخراج و کنار گذاشتن علی کریمی از پرسپولیس را رقم بزنند، ولی ماجرای این ائتلاف نیمه کاره خیلی زود به گوش مسوولان باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم رسید تا با توجه به جایگاه و محبوبیت کاپیتان سرخ ها، موضوع، کدخدامنشانه حل شود.