آرشیو یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۳۹۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

این سریال با موضوعی طنز مسائل اجتماعی روز را بیان می کند

«آخیر مهلت» به شبکه شما می آید

پخش سریال «آخیر مهلت» ساخته قربانعلی طاهرفر که در 11 قسمت 40 دقیقه ای در شبکه استانی آذربایجان شرقی (سهند) تولید شده و از امشب از شبکه شما آغاز می شود.

این سریال هر شب ساعت 30/23 روی آنتن می رود و تکرار آن روز بعد ساعت 30/13 از شبکه شما پخش خواهد شد.

در این سریال بازیگران تبریزی نقش های اصلی را بازی می کنند که از میان آنها می توان به بابک نهرین، هاشم چاووشی، علیرضا رنجی پور، ناصر هاشمی و بهمن اشاره کرد.

«آخیر مهلت» داستان جوانی به نام مهلت است که پس از فوت پدرش، عهده دار سرپرستی خانواده می شود. او که با خودروی فرسوده اش مسافرکشی می کند، پس از اعلام فرسودگی خودرویش با عدم وسع مالی ای که دارد، ناچار به مسافرکشی با همان خودروی فرسوده می شود، اما عاقبت گرفتار پلیس می شود و با نداشتن توان مالی برای پرداخت مابه التفاوت هزینه خودروی جدید، به کار در یک پیتزافروشی روی می آورد و در همین حال گرفتار دسیسه یک گروه خلافکار می شود و....

این سریال با زبان آذری و به صورت زیرنویس فارسی پخش می شود.

برخی عوامل سازنده این سریال عبارتند از نویسندگان: قربانعلی طاهرفر و نادر ساعی ور، دستیار اول کارگردان: آرزو نهاد، منشی صحنه: شکوفه عطاری، طراح صحنه: کریم کمالی، مدیر تصویربرداری: رضا پیشه احسان و سیدجواد موسوی، مدیر صدابرداری: هادی سلیمان زاده و تدوین: مجید حسین زاده.