آرشیو یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۲۰۱۹۵
ورزشی - اخبار کشور
۱۳

درگیری لفظی ناطق نوری با افشارزاده در نشست خبری بوکس

دبیر کمیته ملی المپیک قهر کرد و رفت!

درگیری لفظی دبیر کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون بوکس مهمترین اتفاق نشست خبری روز گذشته ناطق نوری بود!

تیم ملی بوکس کشورمان درمسابقات کسب سهمیه المپیک که به میزبانی قزاقستان برگزار شد توانست با کسب سه سهمیه جواز حضور در المپیک لندن را از آن خود کند، به همین دلیل روز گذشته مسئولان فدراسیون بوکس نشست خبری خود را در هتل هویزه برگزار کردند. این نشست یک میهمان ویژه هم داشت که کسی نبود جز دبیر کمیته ملی المپیک؛ اما اتفاقی در این نشست خبری رخ داد که منجر به قهر بهرام افشارزاده شد.

ماجرا از این قرار بود که در آغاز این نشست خبری احمد ناطق نوری از بودجه وزارت ورزش به فدراسیون بوکس گلایه هایی را درحضور افشارزاده مطرح کرد. رئیس فدراسیون بوکس گفت: متاسفانه نمی دانم چرا مسئولان وزارت بودجه یک سال فدراسیون بوکس که این همه افتخارات کسب کرده و 900 میلیون تومان درسال درنظر می گیرند اما قرارداد مربیان فوتبال ما برای یک فصل بیش از 800 میلیون تومان است!

افشارزاده هم درپاسخ به صحبت های رئیس فدراسیون بوکس اظهار داشت: مبلغ 900 میلیون برای فدراسیون به نظر ما کافی است و با همین مبلغ و با این اردوهایی که شما برای ملی پوشان درنظر می گیرید اضافی هم هست.

دبیر کمیته ملی المپیک در ادامه این بحث و گفت وگوها خاطر نشان کرد: مگر شما که در مجلس بودید به فکر وزارت ورزش بودید که ما بخواهیم به فکر شما باشیم. ناطق نوری نیز در واکنش به این صحبت ها اظهار داشت: همه شما مثل هم هستید و هیچکدام تان به فکر بوکس نیستید. اما پایان بخش این درگیری لفظی آنجا بود که افشارزاده به صورت قهر و با ناراحتی نشست خبری را ترک کرد.